השכרת חדרי ישיבות ומשרדי עבודה – הטרנד החדש

עולם התעסוקה במאה ה-21 הוליד לא מעט מקצועות חופשיים הנפוצים בעיקר על ידי פרילנסרים עצמאים אשר מעניקים שירותים מקצועיים שונים באופן גלובאלי וללא תלות במיקום פיזי מסוים. 

בין המקצועות הרבים הללו ניתן למנות בין היתר גרפיקאים, כותבי תוכן, מקדמי אתרים, בוני אתרים, מעצבים וזאת גם לצד מקצועות מסורתיים יותר דוגמת עורכי דין, מנהלי חשבונות, רואי חשבון ואחרים. עם השנים “עבודה מהבית” הפכה להיות נפוצה יותר ויותר במחוזותינו, כאשר לצד היתרונות והנוחות שהיא מספקת עלו גם חסרונות ביניהם הנראות וקושי ביצירת אווירת עבודה אמיתית ומפרה.

הפתרון? מתחמי משרדים וחללי עבודה משותפים

מתחמי משרדים וחללי עבודה משותפים הם שיטת נדל”ן עסקי אשר התפתחה בניו יורק וכבשה בשנים האחרונות גם את ישראל, כאשר זו מספקת פתרונות אירוח לעבודה בהתאמה אישית לעצמאים בכל התחומים ובכל סדרי הגודל.

 

מתחמים ייחודים אלו מאפשרים השכרת משרדים וחדרי ישיבות וכן חללי עבודה משותפים במגוון קונספטים ייעודיים ובהתאמה אישית לצורך ולכיס של העוסק – כך למשל השכרת עמדת עבודה בחלל משותף מיועדת לעסקים קטנים יותר, לרוב עוסקים מורשים ופטורים המהווים עסק של איש אחד ומלבד יצירת מרחב עבודה נוח ומאובזר בעלויות נוחות היא יוצרת גם רשת חברתית עסקית הכוללת נטווורקינג ןמאפשרת יצירת קשרים ושיתופי פעולה בין עוסקים בתחומים שונים. בחלק מן המתחמים גם ניתן לקיים אירועים חברתיים וחללי פנאי משותפים אשר נועדו לפיתוח ולחיזוק של קשרים עסקיים וחברתיים בין הנוכחים במקום. עלויות ההשכרה הן נמוכות ביחס לכל פתרון השכרת משרד או מרחב עסקי אחר ותנאי העבודה מאפשרים נוחות, יוקרה וסביבת עבודה מאובזרת ומותאמת. 

 

לעסקים הזקוקים למעט יותר פרטיות מוצעים באותם מתחמים גם אפשרות של השכרה של משרד סגור, מתוך מגוון משרדים בגדלים שונים. ההבדל בין השכרת משרד במתחם עבודה משותף להשכרה באופן עצמאי היא לרוב משמעותית ובאה לידי ביטוי הן בשירותים הנרחבים והן בעלויות. במתחם משותף יזכה השוכר למשרד מאובזר הכולל ריהוט מלא, מיזוג, שירותי תקשורת ואינטרנט וכלל שירותים נלווים דוגמת עמדות קפה, שירותי ניקיון, תחזוקה מלאה וכו’. מחיר השכירות כולל את כל הללו לרבות תשלומי ארנונה, חשמל, מים וכל הוצאה מוכרת אחרת. למעשה השוכר מביא עמו מחשב וציוד אישי וזוכה למשרד מאובזר ומעוצב במתחם עסקים יוקרתי.

 

השכרת חדרי הישיבות מיועדת הן לבעלי עסקים השוכרים עמדות עבודה ומשרדים במתחם והן ללקוחות חיצוניים העובדים מן הבית ו/או בשטח וזקוקים מעת לעת למרחב מתאים לאירוח ישיבות עסקיות, להצגת פרזנטציות ולנראות עסקית מרשימה. קיימים כיום חדרי ישיבות במגוון גדלים בהתאמה לסוגים שונים של אירוח ישיבות, אבזור מלא של ריהוט ומיטב פתרונות הטכנולוגיה. חדרי הישיבות מושכרים לרוב לפי שעת שימוש, בחבילה המספקת בנק שעות בתיאום מראש ובחלק מן המתחמים גם ניתנים כבונוס לכמות שעות מסוימת לשוכרים הקבועים במקום.

 

בעלי עסקים רבים מוצאים את מתחמי ההשכרה הללו כבעלי יתרונות רבים ולמעשה מאפשרים לעצמם חזות עסקית וחללי עבודה יוקרתיים ומרשימים במחיר נוח ותוך הנאה מרשת של שירותים משלימים. 

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
צור קשר
close slider

למרכז הזמנות חייג

077-41-800-74

או השאר פרטים