[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces”][vc_column][vc_single_image image=”2412″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column]

[/vc_column][vc_column][vc_column_text]

כורסאות המתנה ואירוח

כמעט בכל משרד או בבית עסק ישנו מקום מיוחד המשמש את הלקוחות להמתנה בתור. כאשר מדובר בבית עסק שהתור בו ארוך, רצוי להציב במקום ריהוט (שולחן וכורסאות המתנה) שישמש את הלקוחות בעת שהם מחכים לתורם.

בנושא ריהוט משרדי לא משנה באיזה בית עסק מדובר, כורסאות המתנה הם הכרח. אנשים לא אוהבים להמתין, היו מעדיפים להעביר את הזמן שלהם במשהו חשוב יותר ואם הם חייבים לחכות, אז לפחות שהשהות תעבור בנעימים. הרי לחכות זה לא מעניין במיוחד, לעיתים אף מציק, ואם כבר יושבים על ריהוט כלשהו אז רצוי שיהיה נוח וגם יתאים לישיבה ממושכת. חברת ניו אופיס מתמחה בייצור ושיווק של כורסאות המתנה וריהוט משרדי, תוך התחשבות מקסימאלית בצרכי הלקוח, מבנה המשרד ועיצובו. הלקוחות שלכם ימתינו בנעימים בוודאות.

ניו אופיס: כורסאות המתנה ברמה הגבוהה ביותר

לחברה שלנו יתרונות רבים בתחום כורסאות המתנה: ישנן חברות שיש להן תקציב גדול לפינת המתנה ללקוחות, הכוללות כורסאות, שולחן, לפעמים גם מקלט טלוויזיה. ישנן חברות שהתקציב שלהן מוגבל יותר, והן מעדיפות לקחת ריהוט מן המוכן ולייצר פינה צנועה יותר. כל סוגי החברות יכולות למצוא אצלנו פתרון. ניו אופיס מתמחה בריהוט משרדי וכורסאות המתנה בכל סוגי התקציב, ושומרת על רמה מוצרים גבוהה בכל עלוּת.

איך בוחרים כורסאות המתנה?

כסאות המתנה חשובים בכל מוסד, גם אם הוא מוסד ציבורי וגם פרטי. מעבר כאמור להעברת הישיבה בצורה נוחה יותר, יש בכורסאות המתנה אקט של התחשבות. לעיתים קרובות יגיעו קשישים לקבל שירות ואין סיבה שיעמדו. גם חולים, נשים בהריון ונכים. במוסדות ציבוריים משקיעים בפינות ישיבה בסיסיות אבל אתם יכולים להתאים את הריהוט שלכם גם לצביון העיצובי של העסק או גם לשאר החלל. אין סיבה שלא תזמינו ריהוט איכותי שמתאים בדיוק למה שאתם צריכים. אנחנו בניו אופיס יכולים לספק לכם ריהוט איכותי ופונקציונאלי המתאים בדיוק לצרכים של העסק שלכם וגם לעיצוב הכללי. תוכלו להזמין מן המוכן במלאי – אבל גם תוכלו להזמין במיוחד בהתאמה אישית למראה העסק שלכם. תוכלו למצוא ריהוט מתאים לפינות המתנה בכל סוגי הגימורים, בכל סוגי החומרים וברמה הגבוהה ביותר של עיצוב ופונקציונאליות.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]