[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces”][vc_column][vc_single_image image=”3257″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column]

[/vc_column][vc_column][vc_column_text]

כסא משרדי או כסא מנהלים משמש היום את רוב העובדים בחברות וכמובן אצל עובדים מהבית הפרטי. כך גם תלמידים ובני נוער היושבים שעות רבות מול מחשבים גם הם זקוקים לכסאות משרדיים או מנהליים שיאפשו ישיבה נוחה ובריאה.

כאשר מדובר בכסא משרדי, לא מדובר בישיבה מזדמנת אלא, של עובד שיושב שעות רבות על כסאו, לכן יש חשיבות עליונה ליציבות הגב ועמוד השדרה, בריאות העובד שומרת ומשפרת תפוקת עבודה. כשהעובדים ניחוחים ורגועים כך גם ההחלטות שמבוצעות עליהם יהיו מושכלות יותר וזמן התגובות של העובדים יקטנו.

אז איך בוחרים כסא משרדי במבצע שבאמת ישתלם לנו?

כסא מנהלים או כסא משרדי צריך להיות מותאם ארגונומית לישיבה של זמן ממושך. יש קשר בין נוחות לבין ההרגשה של היושבים עליהם וכן על תפוקת העבודה ורמת הביצוע. אם ברצוננו להבטיח תפקוד יעיל וחיובי עלינו להתאים את הכסאות לעובדים.

אם מדובר על חדר ישיבות למשל, על הכסאות להיות מאותו סוג גם כדי לשמש כחלק מעיצוב החדר וגם על מנת שלא יהיו פערים ברמות נוחות שונות שיגרמו למריבות וויכוחים של מי שיקבל את הכסא הנוח יותר. למנהלים או לעובדים בעלי משרדים פרטיים לעומת זאת, יש אפשרות לבחור כסא מנהלים מותאם באופן אישי לשלד העובד למבנה הגב וטעם העיצוב.

דגש נוסף שאנו צריכים לשים עליו בבחירת כסא המנהלים או כסא משרדי היא נראות המשרד, כך שלמשל כל מי שנכנס יוכל לדעת, מי המנהל של המקום. ארגון הסביבה המשרדית אשר מבליטה את מעמד המנהל תשפיע על הסמכות שלו בעיניי העובדים, הלקוחות והאורחים.

כיסא משרדי במבצע
כיסא משרדי למנהלים

בניו אופיס תוכלו למצוא מגוון גדול של כסאות מנהלים ומשרדיים במבצעים שווים, הכסאות המוצעים שלנו הם מהטובים שיש היום בשוק. יש לנו צוות מנוסה שניתן יהיה להתייעץ איתו בנוגע לשימוש הכסאות והתאמה אל המשרד שלכם, נדאג לזמני אספקה מהירים ושירות מושלם.

באתר שלנו תוכלו למצוא גם שולחנות המתנה ברמת האיכות הגבוהה ביותר ובמחירים ללא תחרות – היכנס לקטלוג של כיסאות עובדים וצפו במגוון הרחב של הכיסאות בניו אופיס.

יש לכם שאלות נוספות לגבי מבצעים והנחות? צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו אשר ידע לתת לכם תשובה לכל שאלה בנוגע לריהוט משרדי.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]