בשעה טובה ומוצלחת אתם נכנסים למשרד החדש שלכם. מה תצטרכו להכניס אליו? ריהוט משרדי כמובן, ציוד קצה אלקטרוני, שפע של מוצרים משרדיים כמו מהדק ומחורר וגם כמה הרגלי ניקיון שיעשו לכם את החיים קלים יותר. אז איך יודעים מה בדיוק צריך לקנות בתור התחלה? לפניכם הרשימה המלאה:

אל תמתינו עם הציוד החשוב לעבודה

אמנם כל משרד שונה במהותו, בגודלו וגם בצרכים שלו, אבל כמו בבית, כך גם במשרד ישנם צרכים בסיסיים שכל אחד זקוק להם. קחו את הכסאות והשולחנות לדוגמה – האם ראיתם משרד שלא צריך אותם? מחשב? פינת קפה? הפריטים הללו מגיעים ממגוון רחב מאוד של עולמות, אך צריך לזכור שאי אפשר לפעול בלעדיהם אפילו לא שנייה. כן, זה אומר שעליכם להזמין חותמת באינטרנט כבר עכשיו ולהצטייד בכמות יפה של קלסרים.

הטכנולוגיה קודם

לפני שנדבר על הציוד המשרדי המקובל, נדסקס רגע על עניין התשתיות של המשרד היפה שלכם. זה הזמן לדאוג לחבילת אינטרנט מצוינת, לרשת ולקו טלפון (אם צריך), מחשבים איכותיים עם מעבדים חזקים, עכברים, מקלדות, סורק, מגרסה, מכונת צילום ומצלמות אבטחה. ככל שתכניסו פנימה מוקדם יותר את כל הטכנולוגיה, כך יהיה קל יותר להתוות את המראה הסופי של המשרד ולעבוד מהרגע הראשון בנוחות רבה.

שקט, מרהטים כאן

מלאכת ריהוט המשרדים מצריכה כתבה בפני עצמה, אבל לא נתמקד כאן בעיצוב אלא בריהוט שחשוב להכניס פנימה: שולחנות וכסאות מחשב כמספר העובדים במקום, כסאות לכמות הלקוחות שתשב מולכם וספה או פינת ישיבה שתאפשר המתנה ומפגשים קלילים יותר בין עובדים ולקוחות. בנוסף, מומלץ לדאוג למתקני מגירות ומדפים, סלסלות לאחסון פריטים קטנים, פחי אשפה, לוח מחיק וטושים מחיקים, מנורות שולחן, שטיח (לפינת הישיבה או אחד מחדרי המשרד וגם שטיח כניסה) ותמונות שיעניקו למקום צבע ואופי.

עכשיו למטבחון

זהו לא רק המקום שמכינים בו קפה ומחממים את ארוחת הצהריים, אלא האזור המושלם לפסק זמן קצר וחטוף מהעבודה, לאינטראקציה בין העובדים ואפילו למעט השראה. כדי שכל אלו יתקיימו בהרמוניה תצטרכו מתקן מים, מקרר, מיקרוגל, צנצנות יפות לקפה התה והסוכר, מכונת אספרסו למתקדמים, פח גדול, סט סכו”ם, ספלי קפה ואם ניתן אז גם צלחות וקערות. אפשר להוסיף מדבקות קיר עם משפטים יפים, תמונות ופריטי דקורציה.

כל הציוד המשרדי החשוב

ערכת עזרה ראשונה, תרסיס הדברה לנמלים וג’וקים, נוזל רצפות, נוזל ניקוי לחלונות והשולחנות, סמרטוטים, נייר טואלט, חבילות דפי a4, טיפקס, פתקיות נייר, מעטפות, עטים, עפרונות, מחדדים, מחקים, מהדקים, נעצים, מחוררים, טושים להדגשה, מספריים, תיקיות ופולדרים, סלוטייפ, ניילוניות, פנקסים, חוצצים, יומן משרדי.

כל אלו אמורים לספק לכם את תחילת העבודה החלקה והאיכותית ביותר, כאשר עם הזמן תוכלו להתחדש בדברים נוספים בהתאם לצורך, או לפי רצונכם מבחינת מראה המשרד והעיצוב שלו כמו עציצים, תריסי הצללה, כריות נוי ועוד.