כשמדובר בעיצוב חלל משרדים יעיל ומרשים, יש חשיבות לפרטים ובכללם לשילוט, אשר ממלא כאן תפקיד משמעותי. שילוט ממוקם ומסומן היטב, עוזר לעובדים ולמבקרים לנווט בביטחון במרחבי המשרדים. ועם מגוון השלטים הקיימים היום, תוכלו להוסיף לשילוט גם נגיעות של מיתוג העסק שלכם.

כדי לבנות את חבילת השילוט המשרדי יש לשקול את צרכי מקום העבודה ובו בזמן לקחת בחשבון גם את ההזדמנות הנהדרת לנצל את סך כל השילוט לעסקים לטובת צרכי המיתוג שלכם. 

דוגמאות לשילוט לעסק המותאם לעיצוב מקום העבודה:

על חשיבות העיצוב המשרדי

עיצוב סביבת העבודה שלכם מבטא את הזהות העסקית שלכם. אמנם, עיצוב המשרד צריך להתאים לסוג העבודה המתבצעת בו, אבל הוא צריך להיות גם נוח ומסביר פנים. הקדשת זמן ומחשבה לתכנון שטח המשרד תאפשר לכם לתרום רבות ליצירת סביבת עבודה נוחה, בריאה ויצרנית.

אחרי הכול, חלל משרדי הוא יותר מסתם כמה מחשבים שעומדים על שולחנות העבודה. לכן, אי אפשר להתעלם מהגורמים האנושיים. גורמים אלה צריכים לתפוס מקום מרכזי בכל התהליך העיצובי. 

בין אם מדובר בבחירת ריהוט איכותי וארגונומי, או בבחירת סגנון עיצובי ממותג המתחשב בלוגו של העסק – סביבת עבודה אורגנית צריכה להיגזר מההבנה כיצד האנשים עובדים, ובאיזה אופן משפיע עליהם המרחב הפיזי.

באופן דומה, השילוט גם הוא אמור לשרת את האנשים, ובעיקר את המבקרים שנכנסים לראשונה למשרד. על השילוט: 

כמה שאלות חיוניות לגבי שילוט משרדי

כדי לענות על שאלה זו בצורה הטובה ביותר, מומלץ לחשוב על מטרת השילוט הספציפית שלכם. הרי ברור כי שלטים לחנויות יהיו שונים משלטים למשרד רואי חשבון: 

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכול עסק לבחור את סגנון השילוט מתוך מגוון סגנונות של שלטים מעוצבים, (כגון: שלטי ניאון, שלטי זכוכית, שילוט מואר ועוד) ולתכנן את השילוט המקורי, המותאם במיוחד למשרדים שלו. 

כיוון שאפשר להזמין שילוט מעוצב בהתאמה אישית מלאה, תוכלו להוסיף על גבי שלטי המשרד את הלוגו ואת הכיתוב שבו תבחרו. בדרך זו, תוכלו ליצור שלטים למשרדים שעונים לא רק על צרכי ההכוונה, אלא גם על  צרכי המיתוג של העסק. מומחים בתחום המיתוג ממליצים בכול לב לכלול בשילוט את הלוגו ואת צבעי המותג של העסק שלכם. 

למעשה, כל החלטה שקשורה לעיצוב שלטים לעסקים, צריכה לקחת בחשבון לא רק את צרכי השילוט עצמו, אלא גם את צרכי המיתוג של העסק.

על חשיבות השילוט הממותג

השטח המשרדי שלכם מספק הזדמנות להרשים לקוחות קיימים ופוטנציאליים, לגבי המותג והמסר השיווקי שלכם. שילוט משרדי ממותג עוזר גם למעורבות חיובית של צוות העובדים, מעורבות שמסייעת לבניית מותג יעיל. 

בחבילת הגרפיקה הסביבתית הגדולה יותר, ניתן להשתמש במרכיב שלטי הפנים בדרכים יצירתיות, כולל הדגשת הלוגו של החברה, לא רק באמצעות שלטי הכוונה, אלא גם על ידי שילוט המציג מוצרים, שירותים ופרויקטים בהם מתגאה העסק.

לשם כך, יש להשתמש בחברת שילוט המאפשרת לכול לקוח לתכנן ולבנות שילוט משרדי מותאם אישית, שלטים שיעזרו לקשט ולמתג את סביבת העבודה.