בחירה נכונה של רהיטי עיצוב פנים מחייבת התייחסות לטרנדים האחרונים שקיימים בארץ ובעולם. נכון להיום, בתחום של ריהוט משרדי למשל ניתן לראות מגוון רחב של טרנדים מפתיעים ומעניינים. בין היתר, ניתן לקבל מידע על הנושא בעזרת התייעצות עם מעצב פנים ואפשר גם לשאוב השראה עבור עיצוב משרדים מתוך קטלוגים, ביקורים באולמות תצוגה, סרטונים באתרי אינטרנט ועוד.

יוצרים הרמוניה באמצעות עיצוב פנים מודרני

הסוד של עיצוב פנים מודרני הוא לדאוג שכל האלמנטים הדקורטיביים יתכתבו אחד עם השני. אם רוצים למשל לבצע עיצוב משרדים לפי הטרנדים האחרונים של 2019, צריך לקחת בחשבון גם כורסאות המתנה שנמצאות קרוב או כסאות משרדיים בחדרי ישיבות. מעבר לכך, יש מעצבי פנים שמאמינים שניתן ליצור הרמוניה בעזרת בחירת מחיצות אופן ספייס שמתאימות גם לחזית של העסק, ללוגו ולצבעים המזוהים עם המשרד.

מאפיינים בולטים של עיצוב משרדים ב-2019

שולחן משרדי ב-2019 מתאפיין בעיצוב פונקציונאלי ונגיש. אם בעבר האסתטיקה עמדה בראש סדר העדיפויות ונהוג היה לבחור שולחן עבודה לפי איך שהוא נראה, הרי שכיום ריהוט משרדי בוחרים לפי הגודל, המידות, המפרט ומה שאפשר לעשות איתו. במילים אחרות, הפרקטיקה מקבלת עדיפות על חשבון האסתטיקה והתוצאה היא ריהוט משרדי נגיש ומשתלם.

איך נראה דלפק קבלה מודרני?

אחד המאפיינים הבולטים של סגנון עיצוב מודרני הוא שימוש בחומרי גלם כגון זכוכית, אלומיניום ומתכת במקום בעץ. לראייה, אפשר לבחון את האופן שבו מעצבים כיום דלפק קבלה ואת העדיפות לצבעים קרים על חשבון גוונים חמים. למעשה, ריהוט משרדי מעוצב בסגנון מודרני כי הוא מתאים מאוד לניסיון לחסוך במקום ואפשר גם לשלב אותו עם מחיצות אופן ספייס.

השוואת מחירים בתחום של עיצוב משרדים

החדשות הטובות עבור בעלי משרדים הן שב-2019 כבר לא צריך להתפשר על איכות לטובת המחיר. כיום ניתן לבחור ריהוט משרדי במחירים משתלמים, בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב ובאופן שעולה בקנה אחד עם הטרנדים הפופולאריים בארץ ובעולם. אם רוצים לחסוך בהוצאות, השלב הראשון הוא השוואת מחירים והשלב השני הוא  יצירת קשר עם אנשי המקצוע הרלוונטיים. 

טיפים לבחירת ריהוט משרדי

בחירת ריהוט משרדי מתחילה בהגדרת צרכים ומטרות, ממשיכה עם החלטה על מסגרת התקציב וכוללת השוואה בין רהיטים חשובים כגון כורסאות המתנה ומחיצות אופן ספייס. אם רוצים שהעובדים ייהנו מהרהיטים, כדאי לערב אותם בתהליך קבלת ההחלטות.

אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני

המטרה של עיצוב פנים כיום היא להביא לידי ביטוי את תפיסת העולם והערכים של המשרד. בעזרת עיצוב משרדים בצורה כזו ניתן לשפר את הרושם הראשוני שאותו מקבלים הלקוחות, הספקים והעובדים ואולי גם להגביר את התפוקה. בטווח הארוך, רכישת הריהוט הופכת מהוצאה להשקעה ולכן היא משתלמת מאוד.