[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces”][vc_column][vc_single_image image=”3239″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column]

[/vc_column][vc_column][vc_column_text]

שולחנות לחדר ישיבות

חדר ישיבות הוא אולי החדר החשוב ביותר במשרד שלכם. פגישות המנהלים או הראיונות המתקיימים שם מכריעים עבור העסק שלכם, ולכן חשוב שיהיה מפואר, נוח וגם שונה משאר חדרי המשרד.

אם בשאר המשרד בחרתם באווירה בלתי מעונבת, כדאי שתחשבו איך להעצים את התחושה בחדר הישיבות. ריהוט, בין היתר, שולחן לחדר ישיבות, הוא אחד הדרכים לגרום לישיבה בחדר להרגיש חשובה יותר.

קבלת החלטות לגבי שולחנות לחדר ישיבות

שולחנות ישיבות קבלת החלטות בנושאים החשובים ביותר במשרד מתקבלת סביב שולחן לחדר ישיבות. תכנון עיצוב החדר הוא נושא משמעותי במיוחד. יש לקחת בחשבון כמה אנשים בישיבה מקסימאלית אתם מעוניינים לארח סביב השולחן או האם ציוד טכנולוגי דוגמת חוטים, מחשבים, תקשורת או טלוויזיות צריכים להיות מועברים על / דרך השולחן. חשוב כמובן לעצב את החדר בצורה מרווחת ביותר, לעשות שימוש בריהוט איכותי בגימור מושלם ובכיסאות המותאמים לישיבות ארוכות (לעיתים ארוכות מאד). חשוב לחשוב על זווית ההקרנה של החומרים על הקיר (או על מסך / מקרן) כדי שהמסובים לשולחן לא יסבלו מאי נוחות, כאבים או שלא יוכלו לצפות בנתונים בצורה ברורה.

 

ניו אופיס – המומחים לחדרי ישיבות

מעבר לשולחנות לחדרי ישיבות, ניו אופיס מתמחה בייעוץ וריהוט של חדרי ישיבות. נוכל לייעץ לכם על הפרדת החדר מבחינה אקוסטית (לא הייתם רוצים שמידע מישיבה רגישה ידלוף החוצה טרם התקבלו החלטות רשמיות), חזותית ועוד. במלאי שלנו ריהוט משרדי ברמה גבוהה ביותר, ממיטב החומרים והעיצובים. תוכלו לשלב בין חומרים ולהתאימם למטרת חדר הישיבות: תדריכים, דיונים ועוד. במלאי יש לנו מגוון רחב מאד של ריהוט לחדרי ישיבות מחומרים שונים: פורניר, זכוכית, פורמייקה, שילוב של מתכת ועץ, מתכת ופלסטיק, עץ וזכוכית ועוד. כמובן שאצלנו לוקחים בחשבון את כל הצרכים של הלקוחות, לרבות העברת תקשורת / חיווט דרך השולחן. מעבר לשולחנות לחדרי ישיבות שיש לנו במלאי, תוכלו גם להתאים שולחן לחדר ישיבות באופן אישי, בהזמנה על פי מידה.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]