5 טיפים שיעזרו לכם לעצב את המשרד לשנת 2019

נכנסים למשרד חדש ונדרשים לעצב אותו מחדש? מעוניינים לבצע שינוי עיצובי בשטח המשרד? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא 5 טיפים מעולים שיעזרו עם לכם לעצב מחדש את המשרד

כאשר ניגשים לעצב מחדש את סביבת העבודה המשרדית, ישנם מספר כללים מרכזיים עליהם חשוב להקפיד במסגרת הליך עיצוב משרדים, כאשר הכלל החשוב ביותר הוא כמובן התייחסות לאופי הפעילות העסקית המתקיימת בשטח המשרד והקצאת שטחי עבודה מעוצבים לכל עמדת עבודה נדרשת.

על מנת להבטיח לעצמכם הליך עיצוב פנים משרדים יוקרתיים התואם את אופי הפעילות העסקית, אנו ממליצים לכם להסתייע בחמשת הטיפים הבאים:

  1. פרקטיקה. פרקטיקה. פרקטיקה – בדומה לכלל לוקיישן-לוקיישן-לוקיישן אשר ליווה את הליך בחירתכם בכל הנוגע למיקום המשרד, כאשר ניגשים להליך עיצוב משרדים חשוב להתייחס לפרקטיקה בכל הנוגע להיבטי העבודה היומיומית בשטח המשרד, וכאשר אנו מדברים על פרקטיקה אנו מדברים בעיקר על תכנון מיטבי של תשתיות המשרד ועמדות העבודה השונות בשטחו, וכל זאת בהתאם לגודלו, תחום עיסוקו ומספר המועסקים בשטח המשרד.
  2. איכות ללא פשרות בכל הנוגע לריהוט המשרדי – עיצוב משרדים הינו הליך המשלב בתוכו בין היתר רכישה של פריטי ריהוט משרדי המותאמים לכל אחת מעמדות העבודה אותן אתם מתכננים ומעצבים. כאשר ניגשים לרכוש פריטי ריהוט לסביבת המשרד המתחדשת, חשוב להקפיד על איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט השונים, ואין זה משנה אם אתם רוכשים כסאות משרדיים לחדר הישיבות, שולחנות משרדיים לעמדות העבודה או כל פריט ריהוט אחר לסביבת המשרד.
  3. אזורי עבודה משותפים- מחקרים שונים בתחום העבודה מעידים על כך שאזורי עבודה משותפים בשטח המשרדים תורמים רבות לעבודה המשותפת, כאשר אזורי העבודה המשותפים יכולים להיות חללים פתוחים ללא מחיצות בין עמדת עבודה אחת לשנייה או אפילו פינת קפה משותפת לעובדים.
  4. הדמיות תלת מימד כחלק מתהליך העיצוב –כיום, כל תהליך עיצוב משרדים המיושם על ידי מעצב/ת פנים מוביל בתחומו, מאפשר לכם להיחשף לסקיצות ורעיונות שונים לעיצוב המשרד באמצעות הדמיות תלת מימד הממחישות בדרך הטובה ביותר את התוצאה הסופית אליה המעצב רוצה להגיע. כאשר אתם שוכרים מעצב/ת פנים לצרכי עיצוב משרדים, בחרו במעצבים המאפשרים לכם להיחשף לרעיונותיהם באמצעות תוכנות הדמיה בתלת מימד.
  5. חדר ישיבות חכם- חדר ישיבות בכל משרד עסקי הוא למעשה “מרכז” העסקים של המשרד, ולכן, מומלץ לאבזר אותו במערכת מולטימדיה חכמה הכוללת בין היתר: אמצעי הגברה ותאורה, מסך צפייה, מערכת ממוחשבת להקרנת מצגות וכדומה.

עיצוב משרדים הוא ללא ספק תהליך עבודה מקצועי המאפשר לכם לייחד ולמתג את עסקיכם במידה ומאחורי כל רעיון עיצובי כזה או אחר בשטח המשרד, תעמוד אמירה עיצובית בעלת ערך מוסף לסוג השירות העסקי אותו אתם מציעים לקהל לקוחותיכם מתוך שטח המשרד, וכל זאת מתוך מחשבה יתרה על נוחות ורווחת העובדים במשרד.

 

 

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
צור קשר
close slider

למרכז הזמנות חייג

077-41-800-74

או השאר פרטים