הרהיטים במשרד הם הדבר הכי בולט והכי דומיננטי ביחס לכל הציוד הקיים בו. למרות שיש במשרד גם הרבה אמצעים טכניים ממוחשבים ואביזרים שמייעלים את ההתנהלות במשרד, עדיין לרהיטים יש את ההשפעה הגדולה ביותר ואת המשמעות הכי דומיננטית על האווירה שתתקבל במשרד.

בגלל שזה כך, חשוב מאוד לשים דגש בעת הבחירה ברהיטי המשרד, כאשר יש לתת את הדעת הן לאווירה שרוצים ליצור במשרד והן להתאמה לסגנון של המשרד ולרוח ששואפים להשרות במקום.

אנחנו כאן על מנת למנות בפניכם את האפשרויות הקיימות ולכוון אתכם בבחירה הכי נכונה למשרד שלכם.

ממה עשויים הרהיטים שלכם במשרד?

אז האמת היא שעל פי רוב הרהיטים יהיו עשויים כולם מעץ. אך כדאי להכיר גם אפשרויות נוספות. כמו לדוגמא ריהוט מברזל, או שילוב של ברזל ברהיטי העץ. אלו יוצרים מראה חדשני בקו עיצובי יוקרתי ופחות מוכר.

דלפק קבלה

דלפק הקבלה זוהי העמדה הראשונה שתקדם את פניהם של כל מי שייכנס אליכם למשרד. (תלוי כמובן בהיקפי השירות של המשרד ולכל מה שהוא מציע.) חשוב לבחור דלפק שיתאים הן מבחינת הגודל שלו ביחס לחלל והן מבחינת ההתאמה לשירות שאמור להינתן בדלפק הקבלה. אם המקום ישמש רק מעין מודיעין, אין צורך בשטח גדול מאוד באזור הקבלה.

פינת המתנה

גם כאן, הדבר תלוי בהיקף הפעילות של המשרד. אם מדובר במשרד בו מתקיימת גם קבלת קהל חשוב להקצות מקום מיוחד ללקוחות הממתינים. אין להזניח את הפינה הזו למרות שהיא למעשה רק מעין תחנת מעבר עד לקבלת השירות האמתי אותו מציע המשרד.

בפינת ההמתנה חשוב להציב כיסאות נוחים ומזמינים, שולחנות נוחים בגובה פרקטי, כאשר יש לתת את הדעת גם להתאמה של הרהיטים הללו לכל מה שמרכיב את המשרד מהפן העיצובי.

לקוחות שרואים כי השירות מתחיל כבר מפינת ההמתנה מקבלים תחושה שאכן במשרד הזה הם יקבלו את הטוב ביותר בתחום הספציפי.

שולחנות וכסאות

אפשר לומר שכיסאות המשרד הן הערובה להצלחה של המשרד. כי עובדים שיושבים בכיסא נוח המתאים להם, מצליחים לבצע את המוטל עליהם בצורה הרבה יותר יעילה. הם לא יוצאים להפסקות תכופות והם לא מתעייפים מהר. חשוב להתאים את שולחנות העבודה לכיסאות ולדאוג שהם יהיו נוחים לביצוע המטלות השונות בהתאם לשירותים הייחודיים שהמשרד מציע.

עמדות עבודה

בעבר מקובל היה להקצות חדר עבודה לכל אחד מאנשי הצוות במשרד. אך כיום המגמה היא שונה והעיצוב הרווח במשרדים השונים הוא של אופן ספייס. כלומר עמדות עבודה תחומות הנמצאות כולן יחד בחלל אחד גדול.

את החללים הללו צריך גם כן לעצב ובאופן נעים לעין.

עמדות העבודה אמורות להתכתב מבחינה עיצובית עם שולחן עבודה, עם הארונות במקום ועם כל מה הרהיטים שאתם קונים למשרד.

חשוב לזכור: משרד מאובזר היטב, אחראי במידה רבה לתחושה המקצועית של המקום כלפי העובדים וכלפי הלקוחות.