בתחום חיפוי הרצפה המגמה השתנתה בשנים האחרונות מקצה לקצה. בעבר רוב הבתים והמשרדים ביצעו חיפוי של אריחי קרמיקה בגוונים ובגדלים שונים. עם הזמן נוצר שינוי ורבים מהם העדיפו להתקין לוחות פרקט במקום האריחים. התאוצה הרבה שתפסה מגמה זו הובילה את צמרת יבואן הפרקטים לייבא כמויות גדולות הרבה יותר של סוגי הפרקטים השונים, בדוגמאות חדשניות ממבחר מדינות בעולם. הפרקטים מיוצרים בשיטות חדשניות ובטכנולוגיות מתקדמות ולכן הם מאד יפים ואיכותיים.

בחירת הפרקטים עבור הבית 

מעצבי הפנים המובילים את הקו העיצובי בכל בית בוחנים את הדגמים השונים הקיימים באולם התצוגה של צמרת ובוחרים את הפרקטים המתאימים ביותר לחדרי השינה, הילדים והעבודה. ברוב המקרים בוחרים דגם זהה אך מי שמעוניין להתקין דגמים ייחודיים במיקומים מסוימים, נהנה לבחור שני דגמים יפהפיים. 

מגמה עיצובית חדשה יחסית שפורחת בשנים האחרונות היא התקנת פרקטים גם בסלון. החדר רחב הידיים שבו נפגשים כולם ובמיוחד במשפחות עם ילדים קטנים, הם גם משחקים על הרצפה בנוחות מרבית ולכן פרקט בסלון הוא החומר המתאים והפרקטי ביותר עבורם. 

בחודשים האחרונים הגיעו לאולם התצוגה של צמרת גם פרקטים בייצור חדש המותאמים לחדרי האמבטיה ולמטבחים. עץ ומים אינם הולכים יחד וכל פרקט מהסוג הקיים שיותקן במיקומים הללו יתנפח או צורתו תתעוות. אך כשמוסיפים לחומרי הייצור גם חומר PVC שהוא חומר איטום בטיב מעולה, מקבלים דגם חדש המותאם לחדרים הללו ולא יחולו בו שינויים לאורך שנים רבות.

חדרי האמבטיה צוברים במקרים רבים לחות רבה עקב המקלחות החמות והחדרים שאינם מספיק מאווררים. בעיה דומה נוצרת במטבח לאור אדי הבישול שחולף זמן רב עד שהם נעלמים לחלוטין. הלוחות החדשניים מותאמים לכך וגם אם תהיה מעט רטיבות של מים, זה לא ישפיע על נראותו המושלמת של לוחות הפרקט יוצאי הדופן הללו.

פרקטים למשרד 

הימצאותם של הפרקטים במשרדים מעלה אותם לפחות בדרגה אחת כלפי מעלה עקב הנראות הייחודית. חיפוי חדרי הישיבות, החדרים, המבואה והפרוזדור יוצר חמימות ועם זאת מקצועיות רבה.

נעים מאד להיכנס למשרד כה יפה ומכובד שקיימת בו התאמה מיטבית בין הריהוט, הציוד ולוחות הפרקט. 

לאור העובדה שהניקיון נעשה באופן מהיר וקל, זו סיבה נוספת שמשכנעת את מנהלי המשרדים לבחור באופציה זו על פני אופציית חיפוי רצפת המשרד באריחי קרמיקה.

התקנה מהירה של הפרקטים 

לוחות הפרקט נמכרים בכמה אפשרויות בהתאם לדגם, לוחות צרים, רחבים, ארוכים או קצרים. הנחת הלוחות זה לצד זה יוצרת טקסטורות יפהפיות בכל המרחב הן בבית והן במשרד.

היתרון העצום של לוחות הפרקט הוא הקלות הרבה בהתקנתם וכל אדם בעל חוש טכני או המתקינים המקצועיים של צמרת מבצעים זאת במהירות וללא לכלוך ואת ההבדל רואים בשטח תוך כמה שעות בודדות.