למה חשוב לנקות את הבית כולם יודעים וכולם מבינים, אלא שכאשר מדובר במשרד בו אנו עובדים, זה נעשה משום מה מעט פחות ברור, על אף שזה צריך להיות בדיוק הפוך. בבית שלנו אנו חיים עם בני המשפחה, האנשים הקרובים לנו ביותר ובבית שלנו אנו מצפים להעביר את זמן האיכות הטוב ביותר שלנו ולכן גם חשוב לנו הניקיון שלו. יחד עם זאת, משרד הוא מקום בו מתנהלים לאורך שעות ארוכות בכל יום, מספר רב של אנשים שמגיעים כל אחד מעולם אחר, ממשפחה אחרת ומסביבה אחרת, ודווקא בתנאים אלה חשוב עוד יותר לשמור על סביבה נקייה, במיוחד אם חשוב לכם פריון העבודה במשרד.

מה יכול להתלכלך במשרד שלכם?

כדי להבין למה חשוב לנקות את המשרד, כפי שמסבירים בחברת הכול בר ניקוי, צריך להבין תחילה מה יכול כבר להתלכלך בו ופה כבר יש רשימה ארוכה שאפשר לציין: שטיחים מקיר לקיר שצוברים לכלוך לאורך זמן, מטבח שמתפזרים בו גרגרי אוכל בכל פינה, כיור כלים מלא בכלים וכוסות קפה ריקות, אבק על המדפים, שולחנות העבודה, הריהוט, העציצים ואפילו המדפסות, חלונות שלא ניתן לראות דרכם בבירור, רצפה שצוברת זיהום וכדומה.

מדוע המשרד הוא יעד משמעותי להצטברות לכלוך?

לחברת הכול בר ניקוי יש תשובה נהדרת וגם מאוד הגיונית לשאלה הזאת. משרד הוא מקום בו ישנם אנשים רבים שמייצרים תנועה רבה, אבל לאף אחד מהם לא חשוב המשרד כפי שחשוב להם הבית שלהם. אם בבית ישנם חמישה או שישה בני משפחה שאוכלים ארוחת צהריים, במשרד זה יכול להגיע ל-20 איש ויותר. אם בבית מסתובבים חמישה בני משפחה אבל בעיקר יושבים כל אחד בחדרו או יחד בסלון, במשרד ישנה התרוצצות בלתי פוסקת של עשרות אנשים. כל אלה מייצרים לא מעט לכלוך באין ספור צורות, אלא שלאף אחד מהאנשים האלה לא ממש חשוב הניקיון… או שדווקא כן?

 

לא אכפת אבל אכפת מאוד

לא יהיה זה נכון בכלל להגיד שלעובדים שלכם לא אכפת מניקיון המשרד, אלא שהם פשוט לא רואים את עצמם כמי שצריכים להיות אחראים על כך, וזאת בניגוד לניקיון הבית שלהם. בדיוק מהסיבה הזאת, חשוב להביא גורם מקצועי שידאג לניקוי המשרד ויבטיח שהעובדים שלכם עובדים בסביבה נקייה, ריחנית, היגיינית שבסופו של דבר משפיעה על מצב הרוח, האווירה, פריון העבודה וגם על השורה התחתונה של העסק.