בכוחו של מקום העבודה להחניק את החדשנות בקרב העובדים או לקדם אותה. רוב מקומות העבודה הם לא באמת דוגמאות נהדרות לעיצוב פנים מדהים ומתמקדים בעיקר בעלויות העיצוב במקום באסתטיקה. עיצוב מוצלח של מקום העבודה אמור להתמקד גם בפונקציונליות וגם באסתטיקה. עיצוב כזה מסוגל להגדיל את רמת הפוריות של העובדים ולאפשר תקשורת טובה יותר בעבודה, בעוד שעיצוב גרוע עלול לתרום ליצירת מערכות יחסים לא מתפקדות במקום העבודה.

עיצובים חדשניים של רהיטים משרדיים מבוססים בדרך כלל על רעיונות מחוץ לתבניות המקובלות. עיצובים אלה מציעים פריטים איכותיים עשויים ממיטב החומרים, כמו לדוגמה, דלפק קבלה יוקרתי בעיצוב המשלב משטח מעץ עם מסגרת עשויה מעבודות אלומיניום. חלקי אלומיניום אשר נוצרים בבית מלאכה מקצועי ויעיל המשתמש בציוד מקצועי וחדשני, יכולים לספק למעצבי הרהיטים פתרונות נהדרים לבניית רהיטים משרדיים איכותיים.

מה מיוחד בניקוי אלומיניום?

אלומיניום הוא חומר קל מאוד, חזק, עמיד בפני התחמצנות, לא נמשך למגנט ולא חשוף לתהליכי קורוזיה. 

בדרך כלל משתמשים בתעשיית האלומיניום בסגסוגת (שילוב אלומיניום עם אבץ או עם מגנזיום), ולא באלומיניום בלבד. 

לגבי ענף הריהוט, אלומיניום הוא חומר גלם חשוב בעולם הרהיטים המשרדיים בזכות תכונותיו העמידות ומשקלו הקל מאפשר להזיז את הרהיטים בקלות רבה ממקום למקום. 

אמנם, האלומיניום בנוי היום מחומרים שלא מחלידים, אבל לפעמים יש לטפל בו כדי לנקות הצטברות של אבק או לחות. 

מהן הוראות הניקוי הייחודיות לאלומיניום?

השאלה היא כיצד ניתן לתחזק את חלקי האלומיניום של רהיטי המשרד כדי לשמר אותם לאורך זמן? ריהוט איכותי כרוך בהשקעה משמעותית בפריט אשר צפוי להחזיק מעמד שנים רבות. על מנת לשמור על יופיו ולעזור לו להחזיק מעמד, הריהוט צריך לקבל את הטיפול הנכון. 

אמנם, כל גימור המוחל על החומר הבסיסי אמור להגן על הרהיט ולהוסיף לו יופי, אבל עדיין אין גימור שהוא בלתי הפיך לחלוטין. אבל בעזרת טיפול קבוע, הגימור יהיה בעל תוחלת חיים ארוכה יותר ויספק לכם שנים של הנאה.

כדי לשמור על חלקי האלומיניום ברהיטים שלכם, מומלץ לתחזק אותם באופן הבא:

כיצד להגן על רהיטי המשרד ולטפל בהם כראוי?

כיוון שברוב המקרים רהיטי המשרד מורכבים לא רק מאלומיניום אלא גם מחומרים אחרים, כמו משטח עץ או זכוכית על שולחן מאלומיניום, או ריפוד עור או דמוי עור על כיסא מאלומיניום. לכן, הדרך לשמירה על יופיים של רהיטי המשרד שלכם, לא מתמקדת אך ורק בשמירה על האלומיניום עצמו, אלא על הרהיט בכלל. הנה הטיפים החשובים לשמירה על הרהיטים שלכם:

  1. להימנע מהצבת הרהיטים במשרד במקום שמוצף באור שמש ישיר, כי השמש גורמת לדהייה.
  2. להימנע מחשיפת הרהיטים לשינויי טמפרטורה קיצוניים, על ידי הרחקת הרהיטים מהרדיאטור, ממקור החום, מפתחי האוורור או מהמזגן.
  3. לסובב מעת לעת את האביזרים והרהיטים, כך שלא יישארו באותה נקודה כל הזמן. בעיקר אם אתם נוהגים לשטוף רצפה במים עם סבון והמים זוחלים מתחת לרגלי האלומיניום של השולחן או הכיסאות.
  4. השתמשו במַצָּעִיות (placemats), כדי להגן על משטחי הרהיטים מפני פגיעתם של משקאות, עציצים, אגרטלים ומנות חמות
  5. לנקות מיד נזילות. השתמשו בפעולת ספיגה במקום בפעולת ניגוב כדי לנגב כל רטיבות שנקווית על הרהיטים, כולל על מסגרת האלומיניום. מים שנותרים במקומם במשך זמן רב, יגרמו בסופו של דבר ליצירת כתמים לבנים.
  6. אלכוהול, בושם, אפטר שייב ותרופות עלולות לגרום לנזק חמור לגימור.
  7. להרים חפצים במקום לגרור אותם על פני המשטח התחתון שלהם, כשרוצים להעבירם ממקום למקום.
  8. להימנע מהצבת רהיטים ישירות מתחת לחלונות.

ומילה אחרונה על עיצוב חדשני למקום העבודה. עיצוב מחודש במשרד שלכם יגרום לשינוי משמעותי שידרבן את החדשנות של העובדים שלכם. אתם מוזמנים להסיר חשש מלבכם, ולהשקיע קצת כסף כדי לשפר את סביבת העבודה שלכם באמצעות עיצוב רהיטים מוצלח המשקף יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.