מחליף שולחנות עבודה? זקוק לשולחן חדר ישיבות? ניו אופיס כאן בשבילך!

מחליף שולחנות עבודה? זקוק לשולחן חדר ישיבות? ניו אופיס כאן בשבילך!

ניו אופיס היא החברה המובילה בענף הריהוט המשרדי הנמכר ברשת. החברה בעלת היצע המוצרים הגדול בתחום הריהוט המשרדי ברשת. החברה הופכת את חווית הקנייה לעניין קל, נוח ומהיר. בהזזת עכבר פשוטה אתה מקבל את עולם הריהוט המשרדי יש לתוך משרדך. 

לקנות שולחנות למשרד זה לא תמיד עניין קליל. צריך לצאת מהמשרד ולכתת רגליים באולמות תצוגה, לשוחח עם מוכרים להוטים ולבזבז זמן יקר. מי כמוך מכיר את תחושת בזבוז הזמן המלווה לכל פעולה מנהלתית שיש לבצע מחוץ לעסק. אבל מה לעשות – צריך לחדש את מלאי שולחנות העבודה של העובדים ויש לעשות זאת עכשיו. השולחנות הישנים כבר מתפרקים ודוהים, העובדים מתלוננים על רעשי חריקה מעצבנים, ובחדר הישיבות יש תחושה שהכל עומד להתפרק בעוד כמה ימים. 

לסיפור הזה נקלע כל עסק בין אם הדבר קורה לו לאחר שנים של שימוש בריהוט קיים או בין אם אתה מקים חברה חדשה מן היסוד. רכישת שולחנות עבודה ושולחן לחדר הישיבות שלך דינם כדין חיבור העסק לרשת החשמל.

כיצד ניגש לבחירת שולחנות עבודה לעסק?

שולחנות עבודה לעסק צריכה לשרת את קהל עובדיך שהם האנשים הכי יקרים לך בעולם (אחרי בני משפחתך). עובדיך צריכים להיות מרוצים מתנאי עבודתם כמו שהם מרוצים מן המשכורת והתנאים הכספיים שהם זוכים להם אצלך. עובד שמקבל שולחן עבודה טוב ומותאם לצרכיו יעשה עבודה הרבה יותר יעילה ופורייה מעובד שמרגיש שחסכו על גבו כסף.

ועכשיו לפרטים הפרקטיים

חשוב שנדע מה גודל השולחן הרצוי, גודל החדר, תפקיד העובד, האביזרים הנלווים לשולחן – מדפים, מגירות וכד’ וכמובן עיצוב השולחן בהתאם לעיצוב הכללי של המשרד. כדי לעשות התאמה מלאה לצרכי המשרד והעובד יש לבחון מלאי גדול של עיצובים ושל גוונים וצבעים. ניו אופיס מומחית בכל אלה ותוכל למצוא את כל הפתרונות הנחוצים לך במקום אחד.

שולחן חדר ישיבות זו בחירה אחרת

לבחירת שולחן חדר ישיבות ניגשים באופן שונה מבחירת שולחן עבודה ויש לשים לב לפרטים הבאים:

  • שולחן חדר ישיבות חייב לקחת בחשבון את אופי העסק ואת מהותו.
  • האם עליו לשדר סמכות, או אולי פתיחות.
  • האם עליו לתת תחושה פתוחה ורחבה או אולי מסוגרת ונוקשה.
  • האם על שולחן חדר הישיבות שלי להיות עשוי מחומרים יקרים ונדירים או שאולי מחומרים קלילים ואווריריים.
  • האם אני מארח סביב שולחן זה לקוחות פוטנציאלים או שאני עורך עליו ישיבות צוות בלבד.

לאחר הבירורים הפנימיים הללו מגיע רגע הבחירה. רגע זה יכול להיות קל ונעים או מסובך ומעיק. כדי להקל על עצמך היכנס לאתר המכירות של ניו אופיס המתמחה בסוג זה של ריהוט משרדי ובכל יתר הדרישות המשרדיות הקיימות בתחום הריהוט.

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ