5 פריטים שמומלץ לרכוש למשרד החדש

5 פריטים שמומלץ לרכוש למשרד החדש

יש לכם עסק משלכם וסוף סוף בחרתם את המשרד המושלם עבורכם? עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לדאוג לעיצוב וריהוט המשרד. איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים את הפריטים והמוצרים שהינם בגדר חובה בכל משרד? איך תהיו בטוחים שיש לכם את כל הפריטים והמוצרים שחיוניים לתפעול שוטף של המשרד ובכלל שיעזרו לעובדים שלכם לבצע את העבודה בצורה יעילה וטובה יותר? בדיוק בשביל לענות על כל השאלות האלו, הכנו עבורכם רשימה הכוללת פירוט של 5 פריטים שחייבים להיות לכם במשרד. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מחשבים ואביזרים נלווים

הרי זה ברור שבכל משרד צריכות להיות מספר עמדות מחשב. יש לדאוג למחשבים שיהיו איכותיים ומהירים. שימו לב שכאשר אתם רוכשים מחשבים, אתם מתאימים אותם לצרכי העובדים שלכם.
לא כל עובד צריך מחשב “חזק” במיוחד, שכן אם מדובר על עבודה משרדית, אפשר להסתפק במחשב עם מפרט בסיסי שיכול לענות על הצרכים הללו ואילו מדובר על עבודה הכוללת עיצוב גרפי, אז כבר יש לקחת מפרט שאינו בסיסי אלא מפרט הכולל כרטיס זיכרון חזק, כרטיס מסך איכותי וכו’.

מדפסות משולבות

נכון שכולנו שואפים להיות “ירוקים” ולשמור על הסביבה, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש מסמכים, תמונות ושרטוטים שמחייבים אותנו לבצע הדפסות. על מנת לענות על הצורך הזה, יש לבחור מדפסת משולבת שתהיה מהירה, איכותית וכזאת המשלבת בתוכה מכונת צילום, פקס וסורק. כך במוצר אחד תרוויחו מוצרים נוספים ותימנעו מרכישות מיותרות. מדפסת משולבת תענה לכם על שלושה צרכים בסיסיים ושימושיים – הדפסה, סריקה ושירותי פקס.

כסאות מחשב

עובדי המשרד מלווים המון שעות של עבודה בישיבה על כיסא ועל כן מומלץ לבחור כיסאות מחשב שיהיו נוחים ואיכותיים. אפשר לרכוש כיסאות מחשב מבד או רשת ואפשר גם לבחור כיסאות הנראים מרשימים ומעוצבים יותר ועם ריפודים איכותיים. נסו לבדוק מספר דגמים של כיסאות ובסופו של דבר החליטו על כיסא שיהיה עם הפרמטרים האלה: איכותי, נוח, עמיד, מתאים לישיבה ממושכת ובעל תמיכה טובה לגב ולידיים.

שולחנות עבודה

מדובר על ריהוט בסיסי. על שולחן העבודה ניתן להניח את מסך המחשב וכמו כן את הניירת ופריטים נוספים הנדרשים לעבודה. לפני שאתם בוחרים שולחנות, עליכם להחליט כמה שולחנות תרצו להכניס בכל חלל הנמצא במשרד שלכם ובהתאם לכך תוכלו גם לקבל מושג על גודל השולחנות שתצטרכו לרכוש. יש המון דגמים של שולחנות בהם, שולחנות בסיסיים ושולחנות משודרגים שמגיעים עם מעמד למחשב, מגירות ומדף נשלף למקלדת. הכי חשוב שבסופו של דבר, תבחרו שולחנות איכותיים ועמידים לאורך זמן.

ספריות, כונניות ומדפים

חשוב מאוד לשמור על הסדר במשרד. על כן מומלץ לרכוש ריהוט כמו, ספריות, כונניות, מדפים ומגירות. כך תוכלו לדעת שהדברים שלכם מאורגנים בצורה הטובה ביותר. גם כאן, כמו כל פריטי הריהוט שהוזכרו לעיל, מומלץ לבדוק שהחומרים מהם עשויים הרהיטים האלה הינם איכותיים, חזקים ועמידים.

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ