מאמרים על ריהוט משרדי

טיפים לבחירת שולחן משרדי

החלטתם להחליף את שולחן העבודה שלכם בשולחן חדש? מחפשים שולחן משרדי איכותי שישמש אתכם ויאפשר לכם ליהנות מיום עבודה פרודוקטיבי הרבה יותר? אם כן, תגלו שהאפשרויות הן רבות וישנם כיום לא מעט שולחנות עבודה למשרד המוצעים למכירה, הנבדלים אלה מאלה בסגנון, במידות וגם בחומרי הגלם שמהם הם עשויים. איך מוצאים את השולחן המושלם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

בחירת שולחן משרדי מתחילה בהגדרת הסגנון העיצובי הקיים

מחפשים שולחן משרדי חדש? חשוב תחילה שתבינו את המאפיינים העיצוביים של המשרד שלכם. איך מעוצב המשרד שבו אתם עובדים, מהו הקונספט העיצובי הראשי, שמנחה את העיצוב כולו ועוד. מכיוון שישנם שולחנות עבודה למשרד בסגנונות שונים, חשוב שהשולחן הנבחר יתכתב בעיצובו עם העיצוב הקיים. ישתלב באופן הרמוני וזורם יחד עם האלמנטים העיצוביים האחרים שבמרחב. אגב, השולחן הנבחר איננו מוכרח להיות באותו סגנון עיצובי כמו הסגנון העיצובי הכללי. הוא יכול להיות בסגנון שונה. אולם חשוב שסגנון זה ישתלב נכון וייצור את המראה שבו מעוניינים, את התחושה הנעימה והנוחה וגם את האפקט המרשים.

שולחנות עבודה למשרד עשויים מחומרים שונים – מה אתם מחפשים?

השולחנות המוצעים כיום למשרדים, שולחנות העבודה, עשויים מחומרים שונים. תוכלו למצוא שולחן משרדי, העשוי כולו מעץ, שולחן מזכוכית בשילוב עם חומרים נוספים וגם שולחנות העשויים מאלומיניום. חומר הגלם מספר לא מעט על השולחן עצמו והוא פרמטר שכדאי לקחת בחשבון. שולחנות המתכת היו נפוצים עד לפני כמה שנים במשרדים רבים וכיום מחליפים אותם שולחנות העץ. יחד עם זאת, אפשר למצוא עדיין שולחנות  העשויים מתכת בלא מעט משרדים, כאלה המשווים למקום מראה נהדר. כדאי שהשולחן הנבחר יהיה עשוי מחומר חזק, איכותי ועמיד.

פונקציונאליות ויופי – השילוב המושלם בשולחן המשרדי

שני פרמטרים אלה: פונקציונאליות ויופי הם פרמטרים חשובים שאסור לוותר עליהם בעת בחירת ריהוט למשרד. אסור גם שהם יבואו אחד על חשבון השני ובמיוחד אם סטייל הוא פרמטר שאתם נוהגים לתת לו דגש רב. ולכן, בבואכם לחפש שולחנות חדשים למשרד, שולחן לעבודה, וודאו שהשולחן הנבחר אכן מציע את השניים: נוח ונעים לעבודה מצד אחד ומצד שני גם נראה אסתטי ומסוגנן. אם השולחן שרכשתם יפהפה, אבל קטן מדי או גבוה מדי ולא נוח לעובדים, הרי שהוא איננו מספק את הצורך שלשמו הוא נרכש. וגם הפוך: אם השולחן נוח לעבודה מאד אבל לא מרשים מספיק, הוא פחות יתאים.

רכישה במקום הנכון, אצל המומחים

כדי לוודא שאתם אכן מוצאים את השולחנות המתאימים, פנו אל המומחים בתחום – אל חברת ניו אופיס. החברה מכירה היטב את השוק, את הסגנונות השונים של השולחנות המשרדיים ויודעים מה להציע ללקוחותיהם. הם יכולים להתאים את השולחן לצרכים הקיימים ומבינים גם עד כמה האיכות חשובה, מבלי שזו תבוא על חשבון המראה. צרו קשר עוד היום!

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ