איך לשמור על התחזוקה והניקיון של המשרד בימי הקורונה?

איך לשמור על התחזוקה והניקיון של המשרד בימי הקורונה?

העולם שלנו השתנה, על זה מסכימים כולם. זה היה וירוס אחד שהפך את החיים של שמונת מיליארד האנשים שחיים על הפלנטה הזו ושינה כל פרט ופרט באורח החיים של האנושות. עולם העבודה היה אחד המקומות שספג מכה אנושה. מאובדן מקומות עבודה, עבור בצרכים חדשים של הלקוחות שפתאום מצאו עצמם בסגר וכלה במעבר לעבודה מהבית בכדי לצמצם מגעים ולהימנע מהדבקה, לעולם העבודה היה צורך להמציא את עצמו מחדש.

ואם עוברים לעבודה מהבית, פתאום המשרדים כבר נצרכים פחות. לכאורה. רק לכאורה. יעיד כל עובד שניסה את שתי הגרסות, שעבודה מהמשרד איכותית ומרוכזת פי כמה וכמה מעבודה מהבית. אין הסחות דעת, לא צריך להכניס מכונת כביסה או להעביר טיטוא במטבח, כל החומר – גם הפיזי וגם האנושי – מרוכז במקום אחד, כך שיש סיעור מוחות איכותי ובכלל, ניצול הזמן פשוט טוב יותר.

לכן המשרדים שינו את ייעודם. מחד, הם כבר לא מקום העבודה הבלעדי והם מוצאים עצמם שוממים הרבה יותר שעות בשבוע מתקופת טרום הקורונה, אבל מאידך הם כן צריכים לשמור על הניקיון ולא לצבור יותר מדי אבק או להפוך למקומות חרבים ומלאי בלגן כדי לשמש בימים שבהם כן אפשר לבוא ולעבוד מהמשרד.

השפעת  משרד נקי VS משרד לא נקי

זה משפיע על כל תפקוד המשרד. החל ממילוי הקפה ועדכון התכנות במחשבים וכלה בניקיונות האיכותיים של החדרים, של השירותים ושל כל פינה במשרד. פתאום לא צריך למלא קפה כל יום ולא צריך להעביר ניקוי יסודי מדי יום כיוון שלא היו אנשים במשרד, לפעמים גם כמה ימים ברצף. אבל כן צריך להקפיד הרבה יותר על ניקוי אבק, לוודא שהמים הזורמים בכיורים נקיים וללא חלודה ובקיצור, לשנות את כל ההסתכלות על הניקיון.

זו אולי נשמעת מטלה פשוטה, אבל מדובר במשימה מסובכת. ניקיון המשרד היומיומי הוא לא עוד העברת סחבה אלא דורש הרבה תכנון וחלוקת עבודה בהתאם לשעות הפעילות של המשרד, כך שלמשל את השירותים מנקים הרבה יותר בשעות הבוקר כשהמשרד עמוס ואת המטבח מקפידים לנקות אחרי שעות ארוחת הצהריים. התכנון הזה הוא פרי עבודה מדוקדקת של היכרות עומק עם אנשי הצוות במשרד ועם לוחות הזמנים שבו פועל המשרד, הרי לא דומה הניקיון בחברת מחשבים לניקיון במשרדי עיתון שמודפס בשעות הלילה המאוחרות.

בעצם ימי הקורונה טומנים בחובם עבודה נוספת לחברות כמו חברת ניקיון קלין פוליש שמתמחה בניקוי משרדים. חברות שכאלה יודעות להתאים את הצרכים למשרד, לוודא שהמשרד נקי ומתוקתק ובימי הקורונה קיבלו גם תפקיד חדש – התאמת הניקיון לצרכים הדרושים במשרד בימי הקורונה כדי שהניקוי לא יהיה מעבר לנדרש כשהמשרד פחות מאוייש, אבל גם לא פחות מהנדרש – מה שיגרום לעובדים להגיע למשרד מלוכלך ולא נעים בפעם הבאה שיגיעו לעבודה.

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ