ריהוט משרדי זה העסק שלנו…

ריהוט משרדי זה העסק שלנו…

מי לא רוצה ריהוט משרדי איכותי במחירים סבירים? הריהוט המשרדי הוא חלק חשוב מחלון הראווה של העסק שגלוי לעיני הלקוחות הפוטנציאלים. גם עובדי העסק ראויים לריהוט איכותי שישרת אותם נאמנה לאורך זמן. חברת ניו אופיס עושה לכם את החיים קלים הרבה יותר ממה שחשבתם.

כיום כולם זקוקים לשולחנות עבודה. גם בבית וגם במשרד – שולחן לכל עובד

שולחן עבודה הוא ליבו של מתחם העבודה הפרטי של כל אחד ואחד. שולחן עבודה הוא התחייבות לטווח ארוך. אם אנחנו יכולים לחסוך בעלויות המשרד שלנו במקומות רבים, כאן דווקא המקום להשקיע. השקעה בשולחן עבודה היא השקעה לטווח ארוך. היא השקעה בעובדים השקעה ביכולות שלהם ובביצועים. שולחן עבודה לא מותאם עלול לגרום להפסדים ולתחושת החמצה שלא במקומה. השוק רווי בדגמים ובהרבה סגנונות עיצוב ולא קל לבחור שולחנות עבודה .

ניו אופיס כאן בדיוק בשביל זה. אצלנו תראו את מגוון השולחנות בלחיצת מקש, תקבלו המלצות ותוכלו לראות כיצד משתלב כל שולחן עם החדר שבו הוא יוצב, ועם פרטי הריהוט האחרים שתרצו להציב בסביבת העבודה של עובדיכם. לניו אופיס היצע גדול של שולחנות עבודה וכן שולחנות בהתאמה אישית. אל תתפשרו – איכות לפני הכל!

בואו ונבחר שולחן עבודה

כמה כללים חשובים בבחירת שולחן עבודה:

  • יש לדעת את מי ישמש השולחן – רופא, עו”ד או מתכנת מחשבים – לכל אחד צורך שונה.
  • יש לדעת את מידות החדר שאליו יוכנס המחשב.
  • יש לדעת האם השולחן משמש אדם שמקבל הרבה לקוחות במשרדו.
  • יש לדעת האם מדובר בשולחן תעשייתי באופיו או משרדי באופיו.
  • יש לדעת האם נחוצים מגירות ומדפים כחלק מהשולחן.

שולחנות לחדרי ישיבות

חדר ישיבות הוא חזית הפעילות של המשרד. כל הפגישות והראיונות החשובים מתרחשים שם, לכן רצוי וכדאי להשקיע את המיטב באווירת חדר הישיבות ובראשה בשולחן חדר הישיבות. בחדר הישיבות יש להרגיש בנוח. בחדר הישיבות יש להרגיש אפילו חגיגיות. את כל זה צריכה אווירת חדר הישיבות לשדר לנכנסים אליו. ריהוט נכון ואיכותי יעשה את העבודה כמו שצריך. 

סביב שולחן לחדר ישיבות מתקבלות ההחלטות החשובות סביב שולחן הישיבות מדברים ישר ולעניין ועושים עסקים. שולחן הישיבות איננו שולחן לניהול העסק אלא לעשיית העסק. סביבו עושים עסקים!

 

בואו ונבחר שולחן חדר ישיבות

כשבאים לבחור שולחן לחדר ישיבות יש לקחת בחשבון את המרכיבים הבאים:

  • כמה אנשים בישיבה מקסימאלית אתם מעוניינים לארח סביב השולחן?
  • האם ציוד טכנולוגי דוגמת חוטי תקשורת צריכים להיות מועברים על או מתחת לשולחן.
  • חשוב לחשוב על זווית ההקרנה של החומרים על הקיר או על מסך.
  • השתלבות השולחן עם יתר הריהוט בחדר הישיבות.
  • חשיבות גבוהה יש לשים על הכיסאות הנלווים לשולחן ועל נוחותם המקסימאלית.

חדר ישיבות הוא מכלול שלם של עיצוב שחייב להשתלב יחד. ניו אופיס עושה לכם את החיים נוחים, כאשר תוכלו לבחור את שולחן חדר הישיבות שלכם, ולצידו תוכלו לבחור ממגוון הריהוט הנחוץ להשלים את התמונה האופטימאלית שחדר הישיבות שלכם אמור לשדר. ריהוט איכותי זה עומד לרשותכם במגוון עיצובים וסגנונות וניתן להתאים אותם אלה לאלה כאן באתר המקוון של ניו אופיס. ניו אופיס מחבר לכם עולם של רהיטים לעולם של עסקים.

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ