מחיצות Open Space ליצירת סביבת עבודה צעירה ותוססת

מחיצות Open Space ליצירת סביבת עבודה צעירה ותוססת

האם אתם מעוניינים להציב בחלל המשרד שלכם מחיצות Open Space מכיוון שאתם חוסכים בעלויות? יתכן. האם הסיבה היא עקב “התפוצצות” כוח אדם שאין לו עוד מקום במשרד הישן? יתכן. או שאולי המצב הפוך ואתם בתקופת צמצומים במקום ובעלויות? גם זה ייתכן. 

לא משנה מה הסיבה הפרקטית שבגללה אתם מעוניינים להפוך את חלל המשרד הגדול שלכם לאזור עבודה עם מחיצות Open Space, אין ספק שתרצו לשמוע את הדברים הבאים. 

בעולם הגדול נחשבים חללי עבודה המתוחמים במחיצות לעולמם של הצעירים עולם הצעירים נבדל מעולם המבוגרים בפתיחות שהוא משדר, בהתאקלמות המהירה שלו לשינויים, בפתיחות שלו לרעיונות חדשים ובכלל, עולם הצעירים מהגדרתו תוסס יותר, פעיל יותר ו…. צעיר יותר. 

הרבה יותר קל לשכן עובדים צעירים בחברותא מאשר חברה של עובדים ותיקים הזקוקים לפרטיותם בכל אשר יעבדו. התקנת מחיצות Open Space בעסקים משדרת אוירה צעירה ותוססת בעסק. את חדר הישיבות ממקמים כך שכל לקוח יעבור בסביבה הזו ויתרשם מהתנופה הצעירה שיש לחברה. אין מה לעשות – הצעירים משדרים עסקים גדולים ומהירים.

מה מציעה לכם ניו אופיס? רכישה קלה והתקנה מהירה!

חלק מהריהוט המשרדי שניו אופיס מציעה לכם הן מחיצות Open Space. מחיצות אלה מגיעות בשלל צורות וגדלים, בצבעים שונים ומחומרים שונים.

ניו אופיס מתמחה במכירת ריהוט משרדי ברשת, אבל לא בכך מסתכם העניין.
ניו אופיס מתאימה את המחיצות המבוקשות לחלל העסק שלכם ומתקינה אותו במקום.
ניו אופיס לוקחת אחריות מלאה על השירות שלה למן רגע הבחירה ועד לסיום ההתקנה.
ניו אופיס מאפשרת לך לראות את צורת המשרד שלך עוד לפני שנכנסת אליו סופית.

יתרונות בולטים של שיטת חוצצי Open Space

מעבר להיות מחיצות Open Space סביבת עבודה צעירה ותוססת, יש להן כמה יתרונות פרקטיים ברורים:

  • חוצצי ה Open Space מגדירים ומסדרים את שטח העבודה של כל עובד ועובד מבלי לפגוע בחלל עצמו.
  • חוצצי Open Space זולים בהרבה מהקמת קירות ודלתות.
  • חוצצי Open Space עשויים מחומרים וצורות מגוונים שיתאימו לכל חלל.
  • חוצצי Open Space מגדילים את מספר העובדים לשטח נתון וחוסכים בהוצאות ארנונה וכדומה.

ניו אופיס – עולם של אפשרויות משרדיות בהקלקת עכבר קלה

בחברת ניו אופיס עושים מאמצים רבים כדי לרכז את צורכי הריהוט המשרדי במקום אחד. אתר החברה מאפשר לכם לא רק לבחור במוצרים הרצויים לכם ולרכוש אותם אלא שהוא מציע מבחר ענק בכל תחום מתחומי הריהוט המשרדי וכך גם חוצצי Open Space. אין אתגר שיהיה קשה מידי עבור מומחי ניו אופיס בכל הקשור בבחירת והתקנת חוצצי Open Space. בחירת חוצצי Open Space למשרד מאפשרת גם שילוב של ריהוט משרדי נוסף בתוך עמדות העבודה החדשות שנוצרו לכדי עיצוב מושלם. המחיצות יכולות להיות מותאמות לשולחנות העבודה של העובדים, ניתן להתאים להן מדפים בסגנון אחיד וכדומה. 

התאמת המחיצות לעיצוב חלל המשרד גם יכול להילקח בחשבון כשמבינים כי המחיצות מיוצרות במיוחד עבורכם, גם בגודל גם בצורה וגם בפונקציונאליות שלהם. 

ניו אופיס היא הצומת העיצובית – ביצועית שבה מתרחשים כל הדברים הללו ומתאחדים למכלול אחיד ויפה של עיצוב המשרד וריהוטו. אתר ניו אופיס עומד לרשותכם בכל שאלה המטרידה אתכם בכל הנוגע לעיצוב המשרד וריהוטו. היכנסו ותיהנו.

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ