עיצוב חללים מתמקד בפרטים הקטנים

עיצוב חללים מתמקד בפרטים הקטנים

הטאץ’ הסופי בעיצוב הבית מתקבל כאשר דואגים לפרטים הקטנים. אלה הפרטים שמאפשרים לכם לבטא את האישיות שלכם ואת טעמכם האישי והופכים את הבית למקום שנעים להתעורר בו ולשהות במחיצתו.

שימוש נבון במספר אלמנטים מעוצבים יכול לשנות את מראה הבית באופן משמעותי, להכניס חמימות רצויה, אלגנטיות ויוקרה ומראה הרמוני וזורם. מראה יוקרתי ומסוגנן אינו מחייב הוצאה כספית גבוהה וניתן למצוא אלמנטים מתאימים גם במחירים סבירים. ניתן לחפש אלמנטים כמו שידות, תאורה ומוצרי טקסטיל במבצע או דלתות פנים במבצע כולל התקנה מבלי לוותר על האיכות.

פתרונות אחסון לשמירה על חלל פתוח ואוורירי

שילוב פתרונות אחסון בחדרי הבית השונים נותן אפשרות לסדר ולארגן את כל החפצים במקומות חבויים מהעין. עומס פריטים וחפצים פזורים בחללים גורמים לתחושה של חוסר הרמוניה בעיצוב. הוספת ארונות בתוך נישות, שידות, מגירות וארוניות שתלויות על הקיר ונראות כמרחפות מעל הרצפה בעיצוב כיד הדמיון יכולים לתת תחושת מרחב, במראה נקי לחללי הבית קטנים וגדולים כאחד, להדגיש את הסגנון העיצובי ששולט בבית ולהפוך אותו לפונקציונלי לכל דיירי הבית.

דלתות פנים

דלתות פנים פולימר מעוצבות ופרקטיות הן פריטים אשר מעבר לפונקציונליות שלהם הם מוסיפים גם יופי וסגנון לעיצוב ולארכיטקטורה בבית. דלתות פנים יוצרות נקודת פוקוס והן מושכות את עין המתבונן. 

כאשר ניגשים לבחירת דלתות פנים, כדאי לבחון את איכותה של הדלת. דלת פנים פולימר איכותיות תעניק עמידות גבוהה, חוזק ורמת בידוד טובה. נקודה נוספת להתייחסות היא ההתקנה. על מנת  שנוכל להשיג תוצאות מיטביות כדאי להעדיף דלתות פנים במבצע כולל התקנה. חברה מקצועית שמבצעת את ייצור הדלתות וגם את התקנתן מאפשרת התאמה מקסימלית לצרכי הלקוח והתאמה בין הדלת שנרכשה ובין אופן ההתקנה. הדבר אף חוסך לכם זמן וכסף. כיום ניתן לרכוש דלתות פנים במבצע כולל התקנה וכולל שירות ואחריות של החברה המייצרת, כך שמרוויחים איכות לצד שירות.

מאירים את הבית

לתאורה תפקיד משמעותי בהדגשת העיצוב. תאורה בסוגים שונים, בין אם היא מגיעה מהתקרה, מותקנת בקיר או מונחת על שולחן, יש לה תפקיד חשוב ביצירת פוקוס על פריטים מיוחדים ובמשיכת תשומת לב של המבקרים בבית. תאורה מתאימה לחלל ולצרכי בני הבית מעניקה את מידת האור הרצויה ויוצרת אווירה נינוחה. כיום יש פתרונות תאורה חכמים המופעלים על ידי גלי קול או על ידי מכשירים סלולריים ומאפשרים להצית את הדמיון בכל הנוגע לטכנולוגיה ולעיצוב המתקבל.

מלבישים את החלל

בעזרת הלבשת הבית באביזרי עיצוב וטקסטיל ניתן לשדרג את הבית באופן מיוחד. שטיחים, משמשים לריכוך מראה קר ונוקשה ומוסיפים אווירה חמימה ומזמינה לבית. כריות על הכורסאות והספות מוסיפות נוי ומזמינות את המבקר להתרווח. לווילונות תפקיד דומה ביצירת אווירה, אך בנוסף, ניתן בעזרתם להסתיר נוף חיצוני שאינו אסתטי או לבודד את הבית מהחוץ כדי לשמור על פרטיות המשפחה.

השלמת המראה המאובזר אפשרי באמצעות תליית תמונות ומדפים, הצבת עציצים ואביזרי נוי ופריטי ריהוט מיוחדים. כמובן כי כל אביזר ניתן למצוא ברמות מחירים שונות בהתאם לאיכות, לסוג החומר ולתפקודו הפונקציונלי.

לסיכום, עיצוב מוצלח של החללים השונים יכלול את עבודות השיפוץ הגדולות אך המגע האחרון שיתנו הפרטים הקטנים יחוללו את השינוי וידגישו את המראה המשודרג של הבית. ניתן להוסיף טאצ’ מיוחד בתקציבים שפויים, וזה לא במחיר של פשרה על הפרטים הקטנים.

 

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ