שיפוץ משרדים וריהוט המשרד

שיפוץ משרדים וריהוט המשרד

אם אתם עובדים במשרד כבר שנים רבות בוודאי תהיתם מתי תוכלו ליהנות משיפוץ ומחידוש המשרד וריהוטו בהתאם לזמן העובר? נחמד לדבוק בקיים, אבל בשלב כלשהו תרצו בוודאי להכניס למשרד שלכם צבע חדש, ריהוט מתאים יותר למטרותיכם ועיצוב שיעשה את יום העבודה שלכם נעים יותר. עיצוב משרדים הוא מקצוע שלוקח בחשבון הרבה פרמטרים חשובים שהם חיוניים לא רק לאסתטיקה כי אם גם לפונקציונליות של השיפוץ ונועד להגברת התפוקה.

מה לקחת בחשבון לפני שיפוץ?

סביבת עבודת אמורה ליצור תחושה נוחה ביום יום. משום כך, כל משרד חייב שיפוץ בשלב כלשהו בגלל בלאי טבעי וגם משום שלפעמים פשוט נעים לרענן וחשוב לאהוב את המקום שבו עובדים כל כך הרבה שעות. כמו כן, תפקיד המשרד נועד לספק סביבת עבודה נעימה ובטוחה לכולם, וגם להבטיח שכל הציוד והמתקנים מותאמ

ים לשימוש נוח ובריא, כמו כיסאות ושולחנות מותאמים ארגונומית, סביבה היגיינית ומאווררת היטב וצבעים מרגיעים שיוצרים תחושה נינוחה שמשדרת רוגע. 

בחרו בקבלן שיפוצים מומלץ ?

אם המשרד שלכם מקבל לקוחות ועמיתים לפגישות חשוב לבחור בחברת היחידה לשיפוצים המתמחה בתחום , הוא צריך להתאים גם למטרות ייצוגיות אלה ולא רק להיות נוח לעובדים. כאן צריך לקחת בחשבון את פני הפירמה כלפי חוץ ולעצב משרד שיהיה גם פרודוקטיבי וגם ישדר את רוח המותג שלכם ואת המסר שאתם רוצים שלדר – מקצועי, אמין, אחראי, רציני וענייני. חשוב לשמור על איזון ועל איפוק מסוים משום שהגזמה לכיוון היצירתי בשיפוץ עלולה לעייף בסופו של דבר וליצור תחושת תזזיתיות לא נוחה.

שיפוצים מתחילים בתקציב

התקציב של כל שיפוץ משרד וריהוט משרדי הוא השיקול העיקרי בתכנון השיפוצים וקניית הריהוט. אם התקציב שלכם מוגבל זה עדיין לא אומר שצריך לוותר על השיפוץ. אפשר ליהנות גם מציוד יד שנייה ששופץ בעצמו כדי להתאים לקו העיצובי שלכם, אפשר לשכור ציוד מתקנים ובעיקר מיכון חשמלי כמו מדפסות ומכונות צילום, ואפשר לשפץ בהדרגה לפי סדר החשיבות והבהילות. אם חשוב יותר לטפל במטבחון ובשירותים, מחילים שם ומתקדמים לפי אזורים.

מה מטרת השיפוץ?

לפעמים משפצים משרד כדי להתאים אותו יותר להיערכות מחדש של המשרד והגדרה מחודשת של תפקידים ומטלות. אם מוסיפים קבלת לקוחות יש להכין אזור מיוחד בשבילם, אם מוסיפים מקצוע או שירות יש להתאים את העיצוב גם לכך. השיפוץ מתחיל תמיד בתכנון מדויק של מטרתו, וכדאי לקחת בחשבון כל שיקול ולהתייעץ עם מומחים על הפתרונות הטובים ביותר בתחום למטרה זו. העיצובים החדשים מציעים גם רעיונות יצירתיים שכדאי לשקול.

התאמה לטעם

טעמן של בעלי המשרד בוודאי קובע, אולם אם הטעם מתנגש בבירור במטרת המשרד ואינו תואם את הכיוון והחוזן, כדאי אולי לנסות להתפשר על כך. בסופו שלדבר, מטרת העיצוב מחדש הוא לספק סביבת עבודה שמגשימה את המטרות ועוזרת להגיע ליעד שהצבתם, אז כדאי לשקול התאמה.

 

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ