מאמרים על ריהוט משרדי

עיצוב פנים ותכנון משרדים – בשביל מה זה נחוץ?

שוכרים משרד חדש? לא תאמינו עד כמה העיצוב והתכנון שלו חשובים! כאן נסביר על החשיבות של עיצוב פנים ותכנון משרדים ועל היתרונות שלהם.

מה זה אומר?

לפני שנתחיל לעסוק בחשיבות וביתרונות של עיצוב ותכנון משרדים, חשוב להבין מה זה אומר בכלל. אם כן, נתחיל בנושא של תכנון המשרד. הכוונה היא לכך, שמבצעים תכנון של הפריטים המרכיבים את המשרד, בעיקר הרהיטים שבו, במטרה לייצר סביבת עבודה מסודרת ומאורגנת שתאפשר עבודה יעילה. מבחינת העיצוב, מדובר על העיצוב של כל הפרטים, כולל צבע הקירות, פריטי נוי ועוד. כל אלו, במטרה ליצור אווירה נעימה במשרד.

ההשפעה של עיצוב פנים

כאמור, לעיצוב הפנים של המשרד יש השפעה גדולה וזה בדיוק הזמן להסביר מהי והדרך הטובה ביותר לעשות היא על ידי השוואה בין שתי סיטואציות: הראשונה – משרד לא מעוצב, שלא נעים להיות בו. השנייה, משרד מעוצב שפשוט כיף להיכנס אליו. באיזה מבין השניים הייתם מעדיפים לעבוד? ובאיזה מהם הייתם מעדיפים לארח לקוחות פוטנציאליים, משקיעים, ספקים וכך הלאה?

ההשפעה של תכנון משרדים

גם תכנון נכון של המשרד יכול להשפיע משמעותית על איכות ויעילות העבודה במשרד. זאת, מפני שכאשר המשרד מתוכנן נכון, לכל דבר בו יש מקום. החל מהרהיטים הגדולים ועד לציוד המשרדי הקטן ביותר. למעשה, בעזרת תכנון נכון של המשרד, אפשר למצוא מקום לכל מה שצריך לעבודה יעילה ואיכותית, גם המשרד הוא קטן יחסית ואפילו לייצר תחושה של מרחב.

עיצוב פנים ותכנון משרדים  – השילוב

שילוב בין עיצוב פנים לבין תכנון משרדים הוא מתכון בטוח לניצול מיטבי של שטח המשרד הן מבחינת ניצול נכון של השטח עצמו והן מבחינת יצירת אווירה נעימה לעבודה ולאירוח. אין ספק, שגם העיצוב וגם התכנון מועילים בפני עצמם. אבל כשמשקיעים בשניהם, הרווח הוא כפול!

השוואה לבית

אם נשווה לרגע את המשרד שלנו לבית שלנו, הרי שאפשר למצוא הרבה דמיון. לדוגמה, בשניהם אנו נמצאים שעות רבות ביממה, בשניהם חשוב לנו להרגיש בנוח ובשניהם אנו צריכים למצוא מקום לכמות גדולה של חפצים. כפי שכולנו נוהגים להשקיע בעיצוב הבית שלנו ורבים מאתנו מבינים את ההשפעה החיובית של עיצב הבית, כך גם חשוב להשקיע בעיצוב והתכנון של המשרד שלנו פשוט, כדי שנרגיש בו כמו בבית.

ביצוע בפועל

לאחר שהבנו עד כמה עיצוב פנים ותכנון משרדים יכול להועיל לכולנו חשוב לבחור בחברת קווים סטודיו לעיצוב פנים, זהו הזמן להבין איך זה מתבצע בפועל. אם כן, גם בזה עיצוב ותכנון משרדים דומה לעיצוב ותכנון בתים ונעשה על ידי אנשי מקצוע, שהמומחיות שלהם היא במשרדים. בעזרת עבודה משותפת ביניכם לבין איש המקצוע הנבחר, תוכלו לתכנן ולעצב את המשרד שלכם באופן כזה, שיגרום לכם להעלות חיוך בכל פעם שתיכנסו אליו!

 

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ