מאמרים על ריהוט משרדי

איך בוחרים מערכת מים למשרד?

בשנים האחרונות בעלי משרדים רבים מספקים לעובדים וללקוחות שלהם מים וסודה באמצעות מערכת שתייה, שהפכה להיות חלק מהריהוט במשרד. המאמר יעסוק בשאלה כיצד בוחרים מערכת כזו למשרד ומהן יתרונותיה.

 

הדאגה לעובדים וללקוחות

המשרד הוא מקום בו נמצאים העובדים לפחות 8 שעות ביום אם לא יותר. גם לקוחות ושותפים עסקיים נכנסים ויוצאים ממנו לאורך היום ויש לשרת אותם ולהעניק להם תחושה נעימה.

רהיטים למשרדים הכוללים מערכת מים וסודה חשובים לדאגה בה הצוות יקפיד על שתייה מרובה במשך היום הארוך והלקוחות המגיעים מבחוץ יוכלו להרוות את צימאונם. ריהוט משרדי בו מערכת שתייה למשרד יהיה יעיל באותה מידה כמו כיסא ושולחן נוחים ואפקטיביים לצוות העובדים. הדאגה לנוחות שלהם תביא לתוצאות חיוביות ולהצלחת העסק ומבחינת הלקוחות והשותפים העסקיים, לרושם חיובי ולהוקרת תודה על הדאגה. המפתיע הוא שהלקוחות יצפו למים בלבד מתוך מערכת מים למשרד ויהיו מאוד מופתעים מהאפשרות לקבל גם סודה.

 

כיצד לבחור מערכת שתייה למשרד?

מערכות שתייה למשרדים מגיעים בעצובים ובגדלים שונים כחלק מהריהוט וחשוב להתאימן לחלל המשרד, לצבעים ולשאר הריהוט. מעבר לכך ישנה חשיבות רבה לאיכות המים וחשוב להקפיד על הדברים הבאים:

איכות המסנן – מערכות מים וסודה למשרדים צריכות להיות בעלי שיטת סינון אפקטיבית שתימנע טעם וריח לוואי, ללא אבנית או חלודה ובעלי תקן ישראלי.

העלויות – מערכת מים וסודה למשרד כוללת עלויות נוספות מעבר למכשיר עצמו. יש לקחת בחשבון החלפת פילטר ותיקונים אחרים.

קבלת שירות כחלק מהעסקה – מערכת סודה למשרד או מערכת המשלבת מים וסודה היא מערכת בה יש לקבל שירות קבוע של החלפת פילטרים, תחזוקת המכשיר וניקויו.

ויסות טמפרטורה – מערכת מים בה ניתן לווסת את הטמפרטורה כדי לקבל את הרצויה לשתייה צריכה להיות קלה לתפעול עם מנגנון דיגיטלי כך שאתם תוכלו להתאים את הטמפרטורה באופן עצמאי לצרכים שלכם.

סקר שוק – לפני שבוחרים מערכת שתייה יש לעשות סקר שוק ולבדוק את המחירים אותם מציעות החברות השונות. כאשר מערכת השתייה היא חלק מהריהוט העיצובי יש לשקול את הצעות המחיר גם על פי העיצוב שלה.

 

מדוע לבחור במערכת שתייה המשלבת סודה?

מים קרים הם נהדרים ובריאים לגוף האדם ויש לשתות לפחות 8 כוסות ביום. לעיתים מתחשק משהו אחר ובריא שאינו ממותק ולכן סודה יכולה להיות פתרון מצוין. דבר ראשון ישנה אפשרות של בחירה כך שהלקוח או הצוות יכולים לגוון את השתייה. שנית, איכות המים והסודה במערכת היא מן הגבוהות ובעלת מערכת סינון וטיהור. ניתן לווסת את הטמפרטורה ואין הגבלה על כמות המים או הסודה היוצאים מהמכשיר.

מי שביקר באיטליה יודע שישנם ברחובות ברזים מעוצבים עם מים קרים וסודה. אלמנט זה מאוד מפתיע את התיירים ומעניק להם תחושה שמישהו דואג להם בחום הכבד. אם זה טוב לרחובות רומא, זה בטח יעבוד נפלא במשרד.

 

 

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ