דרכים לעיצוב משרד שכיף ונעים לעבוד בו

דרכים לעיצוב משרד שכיף ונעים לעבוד בו

המשרד הוא המקום בו אנו נמצאים מדי יום ומבלים בו לא מעט שעות. כשאנו נמצאים במשרד, אנחנו צריכים להפגין יעילות ולייצר ערך וכסף עבור המעסיק שלנו. כאן נכנס נושא העיצוב, למעשה הסביבה בה אנחנו עובדים משפיעה ישירות על התפוקה שלנו. רק בגלל הסיבה הזאת, שווה לנו להשקיע את הזמן והתקציב הנדרשים לעיצוב ותכנון החלל המשמש את העובדים שלנו לעבודה יומיומית.

צמחיה מלאכותית למשרד

אתם לא תאמינו כמה צמחיה מלאכותית למשרד עשויה לתרום לעיצוב שלו ובכלל לאווירה שלו. מדובר על צמחיה זולה, קלה לתחזוקה וזמינה. הצמחים המלאכותיים מגיעים באיכות גבוהה ובהחלט מתאימים למשרדים שאין להם זמן להתעסק עם תחזוקה של צמחיה טבעית. כל נגיעה ירוקה לא משנה אם מדובר על צמחיה מלאכותית או צמחיה טבעית, תעשה לנו רק טוב בעיניים.

צבעים

המשרד לא צריך להיות עם צבעים קודרים ומשעממים. להיפך, עלינו לבחור בצבעים שיכולים לתת עניין למשרד. כמובן יש לקחת בחשבון שיש לבחור את הצבעים המתאימים לאופי המשרד. לדוגמה, אם מדובר על משרד של סטארט אפ, אז נוכל להתפרע קצת יותר עם הצבעים ולבחור בצבעים נועזים ואפילו לשלב גרפיטי על הקירות. זאת משום שמדובר על משרד עם אופי צעיר. אם מדובר על משרד עורכי דין למשל או קליניקה פרטית של רופא, אז העדיפות היא דווקא לבחור צבעים רגועים שמשדרים אלגנטיות כמו גוונים של לבן ושמנת.

פינות ישיבה

רצוי מאוד שיהיו במשרד מספר פינות ישיבה או אפילו פינת ישיבה מרכזית אחת. פינה כזאת תכלול כיסאות המתנה מעוצבים ונוחים וכמו כן עמדה של שתייה חמה וקרה. אפשר גם לשלב ספת המתנה ושולחן קטן מעוצב. יש להפריד בין פינות ישיבה שישמשו את העובדים למנוחה קצרה מהעבודה ולהכנת שתייה, לבין פינות שיהיו לטובת הלקוחות של המשרד.

ריהוט משרדי

מדובר על דבר שהינו בגדר חובה. ריהוט כזה יכול לשדרג משמעותית את העיצוב של המשרד. מדובר על כיסאות משרדיים, ארונות, שולחנות משרדיים, כונניות ועוד. מומלץ לרכוש ריהוט שיהיה איכותי וישמש את העובדים לאורך שנים.

תאורה

אם רוצים להשלים את העיצוב, אפשר בהחלט להתקין גופי תאורה מעוצבים. אפשר לבחור בגוף תאורה מרכזי שיאיר בצורה מושלמת את כל החלל של המשרד או במידה ויש מספר חללים, אז להוסיף עוד גופי תאורה מרכזיים עם עוצמת הארה גבוהה. מעבר לכך, אפשר גם להתקין ספוטים וגופים צמודי תקרה. אתם לא תאמינו כמה התאורה יכולה לשדרג כל חלל ובייחוד חלל עבודה כמו משרד.

שורה תחתונה

כאשר מדברים על עיצוב של משרד, מדברים על תהליך עיצוב לכל דבר. אם אתם מתקשים לבצע את התהליך בעצמכם, תמיד תוכלו לקחת את שירותיהם של בעלי מקצוע כמו מעצבי ומעצבות פנים. יש לבדוק שיש לאנשי מקצוע אלה התמחות בכל הקשור לעיצוב משרדים. לפני שאתם בוחרים את איש המקצוע, בדקו שיש לו מספר שנות ניסיון ושיש עליו המלצות.

 

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ