מאמרים על ריהוט משרדי

4 אופציות של ריהוט מודרני מותאם אישית למשרד וסביבת העבודה

סוגים של פריטי ריהוט מודרני וגמיש שיכניסו חיים חדשים למשרד שלכם

עיצוב משרד מודרני הפך להיות שם דבר בשנים האחרונות, ויותר ויותר משרדים מחליפים את העיצוב הישן והתעשייתי בעיצוב צעיר, צבעוני ומוקפד.
אלמנט מרכזי אשר תופס מקום של כבוד בסוג זה של עיצוב הוא ריהוט מודרני, או כפי שהוא מוכר בתעשיית הריהוט – ריהוט פונקציונלי.
הריהוט המודרני משכלל את ההתנהלות בסביבת העבודה ומתאים את עצמו לשינויים ולצרכים שונים. אלו 4 הפריטים המודרניים שיעשו פלאים לסביבת העבודה במשרד שלכם:


כסאות לישיבה ממושכת – מוצר דגל בעולם הריהוט המודרני

כסאות הישיבה הם בין הפריטים הכי חשובים במשרד – בעוד שסביבות העבודה הופכות להיות יותר פתוחות, שיתופיות וגמישות, כך עולה הביקוש לכיסאות משרדיים ופריטי ישיבה מתכווננים ואיכותיים, ומשרדים רבים כבר עברו לרכוש כסאות מתכווננים מיוחדים אשר מתאימים לסוגי גוף שונים, ומאפשרים שימוש נוח לפרקי כף היד באמצעות משענות ידיים מיוחדות.
חברות מסוימות אף לקחו את נושא פריטי הישיבה כמה צעדים קדימה ועיצבו פינות ישיבה של ממש, אשר מורכבות מפריטים שניתן להזיז ולשנות בהתאם לצורך ולעיצוב, ומעניקות לעובדים תחושה של סלון פינתי ביתי של ממש.

תחנות עבודה בעמידה – הדור הבא של ריהוט מודרני משרדי

תחנות עבודה מתכוונות לעבודה בעמידה נחשבות לדור הבא של ריהוט מודרני למשרד – ניתן לשלוט ולכוונן את הגובה שלהם באופן מותאם אישית, והם תורמים לחברה ולעובדים מכמה מבחינות – בריאות הצוות, שיפור יעילות ותפוקת העבודה, ומענה לצרכי סביבות עבודה מודולריות ומשתנות.


ריהוט רב תכליתי לחדרי ישיבות

פריטים של ריהוט מודרני מעצבים לא רק את סביבת העבודה, אלא יכולים לשמש גם לפעילויות מחוץ לה כגון ישיבות חברה, ועידות ופגישות.
שוק הריהוט המודרני מציע פתרונות לחדרי ישיבות רק תכליתיים ורב שימושיים, כמו למשל שולחנות רב תכליתיים שניתן להתאים לישיבות שונות בהתאם לקונספט שלהן (וועידות, ישיבות מנהלים וכד'), וקיימות אפילו אופציות של שולחנות אשר חוסכים לחלוטין את חדר הישיבות ויכולות להפוך כל שטח אחר שלא נמצא בשימוש תמידי לחדר ישיבות בין רגע – אלו יכולים להיות למשל שטחים כמו חדרי אימונים, אזורי הפסקה ומנוחה, ואפילו סביבות העבודה עצמן.


לוחות כתיבה אלקטרוניים

מוצר נוסף שנכנס בשנים האחרונות לתחום עיצוב המשרדים החכם ומשמש כמוצר משלים עבור ריהוט מודרני וסביבות עבודה חכמות הוא לוחות הכתיבה האלקטרוניים.
מדובר בלוחות כתיבה אשר נראים כמו אייפד ענק, וכוללים מסך מגע פונקציונלי ששווה ערך בתכונותיו בדיוק כמו בשימוש בכתיבה על לוח גיר או לוח כתיבה עם טושים מחיקים.
לוח מסוג זה חוסך הרבה חסרונות של לוחות כתיבה רגילים, כמו למשל הלכלוך הרב שלוחות כאלו משאירים והבעייתיות לקריאה מהם מרחוק.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ