איך נבחר ריהוט למשרד?

איך נבחר ריהוט למשרד?

אם אתם נכנסים למשרד חדש, משדרגים או משפצים את המשרד, סביר להניח שתצטרכו לבצע רכישה מרוכזת של פריטי ריהוט לסביבת המשרד. כאשר אתם מגיעים לבחור את פריטי הריהוט, עליכם להתייחס לכל מיני פרמטרים חשובים בהם, איכות חומרי הגלם של פריטי הריהוט, סגנון העיצוב, התאמה של הסגנון לסגנון הכללי של המשרד, התאמה לצרכי העבודה, צרכי אחסון וכמו כן התאמה לתקציב.

רכישה של מערכות ישיבה למשרד

כאשר אתם בוחרים מערכת ישיבה למשרד, עליכם לבחור אותה בהתאם לצרכי העבודה שלכם וכמו כן בהתאם למספרן של עמדות העבודה הפעילות. מערכות ישיבה יכולות להיות בצורה של סלון המורכב מספות ישיבה, כורסאות ישיבה, כיסאות המתנה וכו’. יש היום מבחר גדול של מערכות ישיבה המגיעות במגוון דוגמאות, סגנונות, עיצובים, צבעים וגדלים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור מתוך המגוון העצום. אם אתם מתקשים בבחירה, תוכלו להיעזר במעצב או מעצבת פנים.

ריהוט משרדי – להעביר את המסר הנכון

פריטי הריהוט שיהיו במשרד שלכם הם חפצים דוממים. בזכותם ניתן להעביר תחושה נעימה לעובדי המשרד וללקוחות המשרד. לדוגמה, אם תציבו ספות נוחות ומרווחות בחללים שונים במשרד שלכם, אתם תצליחו לייצר בקלות סביבת עבודה ביתית וחמימה. אגב, אם תוסיפו לאותם ספות גם פריטים כמו מראות, כריות נוי ואקססוריז נוספים, אתם תוכלו עוד יותר להעניק למשרד שלכם תחושה נעימה. מנגד, אם אתם מעדיפים דווקא לצור סביבת עבודה שתהיה יוקרתית ומודרנית, אז תוכלו לבחור ברהיטים שיהיו עשויים מחומרים כמו, אלומיניום, זכוכית, עץ מלא וכו’. אם כל המטרה היא לצור סביבה צעירה, אז תוכלו לרכוש פריטי ריהוט מודרניים וצבעוניים. בסופו של דבר, הכל תלוי במסר שאתם רוצים להעביר.

מה חשוב לדעת על ארגונומיה?

חשוב מאוד להתייחס לנושא הארגונומיה. יש לייצר סביבה ארגונומית, בה נוכל לשלב כמו שצריך את פריטי הריהוט שבחרנו למשרד וכמו כן נוכל גם לענות על הצורך של רווחת העובדים שלנו. אפשר לעשות זאת עוד בשלב התכנון, כאשר אנחנו בוחרים כיסאות משרדיים ושולחנות. יש לבחור בריהוט שיספק תמיכה מקסימאלית לעובדים. בזכות בחירה בפריטים ארגונומיים, נוכל להיות בטוחים שתהיה הפחתה בבעיות גופניות האופייניות לישיבה ממושכת מול המחשב. מעבר לכך, נוכל גם לשפר משמעותית את התפוקות של העובדים. ככה שההשקעה היא משתלמת מאוד.

שורה תחתונה

כאשר מעצבים מחדש את המשרד, יש לבחור בריהוט איכותי ולא זול וכזה שיחזיק לאורך זמן. מומלץ מאוד לבדוק ממי רוכשים את הריהוט ולקרוא המלצות. יש גם לערוך סקר שוק, שכן יש המון חנויות ריהוט בארץ ובכל חנות אפשר למצוא מחירים שונים. נסו לערוך סקר שוק ולשקלל את כל הנתונים ולאחר מכן לבחור ממי לקנות את הריהוט. בדקו שאתם מקבלים אחריות. שיהיה בהצלחה!

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ