טיפים לעיצוב פינות המתנה ואירוח

טיפים לעיצוב פינות המתנה ואירוח

פינות המתנה ואירוח מהוות חלק בלתי נפרד מהעיצוב של משרד, ולכן יש להקדיש זמן ומאמץ לצורך יצירה של עיצוב מזמין ואסתטי. כיצד תוכלו לעשות זאת? להלן מספר טיפים מצוינים בהם תוכלו להיעזר לצורך עיצוב מנצח ועל זמני.

 פינות המתנה ואירוח: חלק בלתי נפרד מתמהיל העיצוב של המשרד שלכם

כבעלי מקצוע ועסק, אתם בוודאי מודעים לעובדה כי החזות של המשרד שלכם משדרת לא מעט על מידת הרצינות שלכם. בעת כניסה של לקוח למשרד, העין שלו נמשכת באופן אוטומטי לפינת ההמתנה. נוסף לכך, גם כאשר אנו מארחים חשוב להבין כי הנראות היא הכול, ולכן חשוב לתכנן ולעצב את חדר ההמתנה והאירוח. כיצד תעשו זאת? בדיוק לשם כך חקרנו, בדקנו ומצאנו את הטיפים הטובים ביותר ברשת לצורך עיצוב מושלם ומדויק. מוכנים? בואו נתחיל לעצב:

ליווי מקצועי

מומלץ להיכנס לאתרים של מעצבי פנים ואדריכלים, וזאת לצורך קבלת השראה וכן בחינה של מגמות העיצוב השולטות היום בכל הקשור לעיצוב של פינות המתנה ואירוח. שימו לב כי הדגש שלכם בתהליך העיצוב חייב להיות ייחודי, ועל כן באמצעות לוח השראה כמו גם ייעוץ מקצועי מטעם מעצב פנים בעל המלצות תוכלו למנף את תהליך העיצוב ולהפוך אותו לנוח, מזמין ובלתי נשכח.

ריהוט

ריהוט מהווה את החלק החשוב ביותר בתהליך העיצוב. שימו לב כי הריהוט צריך להתאים לחלל, ועל כן לפני שאתם מזמינים ספות אירוח כמו גם כיסאות ושולחנות, נדרש למדוד את החלל בכדי להזמין ספות אירוח אשר מתאימות באופן מדויק ולא “משתלטות” על החדר. כיום, באמצעות חברה מקצועית ניתן להזמין ספות אירוח כמו גם שולחן ואביזרים בהתאמה אישית, וע”פ דרישה.

פריטי טקסטיל ונוי

מעבר לרכישה של ריהוט איכותי, מומלץ לבצע רכישה של פריטי טקסטיל ונוי כמו תמונות, שטיחים וכריות נעימות. עיצוב מוקפד מבוסס על מראה הרמוני, ועל כן הקפידו לבצע רכישה של פריטי טקסטיל ונוי אשר מדברים באותה שפה – הן מבחינת הנראות והן מבחינת המרקם. נוסף לכך, הקפידו לבצע רכישה של שולחן עליו ניתן להציב עלונים ועיתונים, כך שהשהייה במרחב תהיה נעימה ללקוחות.

תאורה

תאורה נכונה מהווה את הבסיס של עיצוב חדר המתנה ואירוח. הקפידו לבחור בתאורה בעוצמת אור נעימה, וכן לבחור בגופי תאורה מעוצבים ושונים האחד מהשני – החל ממנורת תקרה ועד מנורה אותה ניתן להציב על שולחן הקפה, לנוחות הבאים.

לסיכום, תהליך עיצוב של חדר המתנה ואירוח מהווה אתגר לא קטן, אולם באמצעות הטיפים אות הצגנו תוכלו לבצע את תהליך העיצוב באופן המשקף באופן מדויק את טעמכם האישי ומתוך מטרה לבצע רכישה של ריהוט, פריטי טקסטיל ותאורה אשר ישדרגו את הנראות – וללא ספק את התחושה של הלקוחות אשר מקבלים חוויה חזותית יוצאת מהכלל בעת הכניסה למשרד שלכם.

 

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ