בכל משרד יש רהיטים שונים ומיכון משרדי, אלו פריטים התופסים מקום בחלל המשרד ומשפיעים על העיצוב והאווירה בו. כאשר בוחרים שולחן למשרד יש להתייחס לעיצוב הכללי במקום, לערכי המותג, לסגנון העבודה ולמיכון המשרדי שיש להציב על השולחנות ובחללי המשרד. שילוב נכון ומנצח בין ריהוט משרדי לבין המכשור כמו מחשבים, מדפסות, סורקים, פקסים ומיכון משרדי אחר, מבטיח מראה מרשים ויוקרתי, עיצוב יפהפה המשפיע על האווירה במשרד, פונקציונליות מושלמת ועבודה נוחה ופרקטית יותר.
בכתבה זו תמצאו טיפים שיסייעו לכם להתאים בין שולחן משרד למדפסת ולמכשור נוסף, בהתאמה לקונספט העיצוב הקיים בעסק ובהתאמה לסגנון העבודה.
כיצד לשלב נכון במשרד את הרהיט עם המדפסת?
כאשר בוחרים שולחנות וריהוט משרדי נוסף יש לקבל החלטות מוקדמות כמו סגנון רצוי, מידות של פריטי הריהוט, גוונים המתאימים לערכי המותג ולצרכי המיתוג, גודל השולחנות הרצוי ועוד. כדאי לשרטט את חלל המשרד ורק אז להחליט היכן למקם את השולחנות ושאר פריטי הריהוט והמכשור, כאשר יש להתייחס גם לענייני תאורה כדי למנוע מצב בו עובד סובל מסנוור בגלל קרני השמש המשתקפות ישירות למסך המחשב שלו.
כמו כן, כדאי לבחור שולחן המתאים לגודל המדפסת, אם יש מגבלת מקום כדאי לרכוש מדפסת משולבת כדי לחסוך מקום.
כיצד לשלב בין העיצוב הכללי במשרד לעיצוב של שולחן משרד והמיכון המשרדי?
כאשר בוחרים ריהוט משרדי כמו שולחנות מחשב ועבודה חשוב לאפיין מראש את צרכי העובדים וסגנון העבודה. בדרך כלל מציבים על השולחנות ציוד משרדי הנדרש לעבודה השוטפת כמו מחשב, מסך מחשב, מקלדת, עכבר, מדפסת וציוד נוסף, לכן השולחן חייב להיות גדול דיו ועדיף לבחור דגם של שולחן משרדי עם כוננית המתאימה לאחסון ולשמירה על סדר וארגון, כאשר על הכוננית ניתן להציב את המחשב או המדפסת כדי ליהנות משטח עבודה גדול יותר על השולחן עצמו, אך אפשר להניח את המחשב בקצה השולחן או במדף המיועד לכך בשולחן.
איך לבחור נכון שולחן משרדי המתאים למדפסת?
שולחן משרדי חייב להתאים באופן מושלם למאפייני העובד ולסגנון העבודה בעסק, יש מבחר עצום של שולחנות למשרד במגוון גדלים, עיצובים וחומרים. כדאי לבחור שולחן המתאים למדפסת הקיימת מבחינת גודל וגישה, אפשר להזמין גם מדפסת איכותית המתאימה למידות השולחן ולצרכי ההדפסה של העובד או המחלקה. השולחן צריך להיות גדול וחזק כדי לשאת את משקל המדפסת, וכדאי להתאים בין הצבעים כדי לשמור על קו עיצובי ואווירה נעימה במשרד.
יש שולחנות איכותיים ומעוצבים למשרד המגיעים עם ארונית או מדף ייעודי לאחסון המחשב, יש גם שולחנות עם מדף עליון עליו ניתן להניח את המדפסת או ציוד משרדי אחר, אלו שולחנות פונקציונליים המאפשרים לשמור על סדר במשרד והמחשבים אינם בולטים לעין ומפריעים לשדה הראייה של העובדים ו/או הלקוחות.
כיצד לבחור נכון את סוג המדפסת למשרד?
מומלץ לבחור מדפסת איכותית מתוצרת אחד המותגים המובילים, ביניהם המדפסות האמינות והמתקדמות של החברה האמריקאית HP. כאשר בוחרים מדפסות למשרד יש להתייחס גם לגודל השולחנות, לעיצוב הכללי, לצרכי ההדפסה של העובדים במקום, לתחזוקה השוטפת ולעלויות הדיו או הטונר.
למשרד כדאי לבחור מדפסת לייזר אמינה המבטיחה הדפסה ברזולוציה גבוהה, חיסכון משמעותי בהוצאות השוטפות ועבודה מהירה לאורך מן ללא תקלות ובעיות.