מאמרים על ריהוט משרדי

איך להוסיף יותר אור למשרד?

המשרד הוא הבית השני שלנו. אנחנו מוצאים את עצמינו לא פעם מבלים שעות ארוכות בכל יום במשרד ולא תמיד התנאים במקום שם נוחים באמת לעבודה. קורה פעמים רבות והמבנה של המשרד לא נבנה למטרה לשמה היא משמשת. יש מקרים בהם מדובר במחסן שהסבו אותו למשרד, לעתים זהו בית פרטי שחדריו הפכו לחדרי משרד או אפילו חניונים מתחת לקרקע בו סגרו חללים שהפכו למשרדים.

אם התנאים של המשרד אינם נוחים, העובדים ממש לא מסוגלים להתמיד בעבודתם משך שעות ארוכות בכל יום.

אחת הבעיות במשרדים מהסוג הזה, במיוחד אלו המתנהלים במרתפים או מחסנים שהוסבו למשרדים, זה המחסור באוויר ובאור יום טבעי.

אז לא תמיד יש באמת אפשרות לפתור את הבעיה, כמו במקרים אשר בהם המקום נמצא מתחת לקרקע. אך אם ישנו קיר מעל גובה הקרקע אפשר בהחלט לחצוב בו חלון שיפנה החוצה. כך המשרד יקבל אוויר טבעי ואור טבעי ורוח אחרת תתחיל לנשוב במשרד.

רוח חדשה במשרד

משרד שהעובדים בו לא מקבלים את מה שהם רוצים או צריכים, מוביל לכך שהעובדים לא יהיו יעילים והעבודה תתנהל בעצלתיים. שווה בהחלט לנסות לפתור עבורם את הבעיות הטכניות ובכך להרוויח משרד שמתחיל לתפקד באופן הרבה יותר טוב.

הבעיה שרוב רובם של המשרדים הללו עשויים בטון. בטון הוא לא חומר שהוא כל כך קל לשינוי.

חציבה של קיר בטון זוהי מלאכה מורכבת וקשה והיא דורשת גם ציוד מקצועי וגם פרקטיקה וניסיון בביצוע עבודות מהסוג הזה.

על כן, חשוב לדעת שפתיחת החלון כמו גם כל עבודה אחרת בקירות המשרד אמורים להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע שיש להם את הניסיון בייחוד בתחום הספציפי הזה של עבודה בקירות בטון.

איך מנסרים בטון?

אז איך בעצם מבצעים את ניסור הבטון? כאן חשוב לדעת שהדבר לא יכול בשום אופן להיעשות באמצעות מסור רגיל. העבודה בבטון אמורה להיעשות על ידי מסור יהלום.

מסורי היהלום למעשה מצליחים לגבור על קירות הבטון ולנסר אותם באופן מדויק ומושלם ממש.

היות והבטון הוא החומר הכי חזק בתחום הבניה, והיהלום הוא באופן כללי החומר הכי חזק בטבע, הרי שמסור היהלום מסוגל לגבור על הבטון ולבצע את הניסור בצורה הכי מדויקת והכי ממוקדת.

פתיחת חלון בקיר בטון באמצעות מסור יהלום תוביל לתוצאות מושלמות תוך זמן קצר ממש.

מסור יהלום – כל היתרונות

היתרונות של מסור היהלום זה לא רק הניסור העוצמתי, הממוקד והמדויק. מעבר לכל זה יש את היתרון של עבודה המתבצעת באופן שקט הרבה יותר ביחס למסורים וניסורים מסוגים אחרים. מלבד זאת מדובר בעבודה נקייה שלא מותירה אחריה הרבה פסולת בנייה, כך שבהחלט אפשר לומר שאין כל סיבה לנסות משהו אחר לצורך ניסור חלון במשרד.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ