מאמרים על ריהוט משרדי

אלה הדברים שאתם חייבים בכל משרד

עבדה משרדית היא עבודה שבדרך כלל יודעים מהן המשימות שעומדות בפניו של העובד או העובדת. לא בכדי אביזרים וציוד שמשמשים את המשרד מכונים ציוד משרדי, שכן הם מתאימים לשימוש במשרדים רבים ומקלים מאד על מטלות היומיום. יש קבוצת אביזרים שאפשר למצוא בכל משרד וחשוב מאד להכיר אותם על מנת לוודא שהעובדים במשרד יקבלו את מה שהם צריכים לעבודה יומיומית ויוכלו לבצע את מה שמוטל עליהם ללא עיכוב או דיחוי. כאשר מכינים רשימה של ציוד משרדי ושל כל האביזרים או החפצים שיסייעו לבצע את העבודה – אפשר לשמור על מלאי תקין של כל מה שצריך וכך לא ייחסר לעובדים שום דבר בשום רגע. הנה כמה רעיונות לחפצים כאלה שפשוט חייבים להימצא בהישג יד בכל משרד ועמדת עבודה.

 

מה צריך כדי לעבוד במשרד כמו שצריך?

להלן כמה חפצים או אביזרי משרד שחשוב מאד לוודא שקיימים על מנת שהמשרד יוכל לפעול בצורה תקינה והעובדים יוכלו לעבוד בנוחות ובקלות ללא שום חוסרים – 

  • כלי כתיבה – עפרונות, עטים בעוביים שונים, סוגים שונים וכמובן צבעים שונים. למרות שרוב התקשורת מבוצעת דרך המחשב – עדיין צריכים העובדים לא מעט כלי כתיבה שיהיו נגישים וזמינים להם.
  • אביזרי מחשוב – מסכים, מקלדות, משטחים לעכבר, מטענים ניידים וכל מה שאיתו אפשר יהיה לוודא שעמדת המחשב פועלת כראוי.
  • חותמות – במקרים רבים כדאי וחשוב להזמין חותמת עבור כל עובד בנפרד, שכן לכל אחד יש את התפקיד והסמכויות שלו שצריכים להופיע על גבי מכתבים או מסמכים רשמיים.
  • ציוד משרדי פקידותי – דפי ממו או תזכורות, שדכנים וסיכות, אטבים להצמדת דפים או מסמכים ביחד, סרגלים ועוד.
  • אביזרי אירוח – כוסות, סכו"ם, כלי אוכל, כלי מטבח מהודרים או מפוארים יותר כדי לארח מבקרים או אנשים מבחוץ ועוד.
  • חפצים שישדרגו מצגות או ישיבות – מצביעים דיגיטליים אלחוטיים, עכבר אלחוטי, רמקול לשיתוף טלפוני של אנשים מרחוק, לוח מחיק וטושים שמתאימים ללוח המחיק בכמה צבעים, גדלים וסוגים, מגנטים ועוד.

 

שמירה על מלאי לטובת תפקוד המשרד

חשוב מאד להכין את רשימת החפצים שמתאימה לעובדים ולמשרד, שכן לא בכל משרד אכן דרושים כל החפצים האלה. יש חשיבות גבוהה להתאמה האישית של מה שדרוש במשרד למשרד עצמו, זאת על מנת שלא להוציא כספים מיותרים ברכישת חפצים שאין בהם צורך אמיתי. כאשר יש גם מספיק רזרבות העובדים לא ייתקעו בלי חפצים מהותיים והעבודה תזרום בצורה מיטבית ולא תתעכב משום סיבה. דבר נוסף שכדאי לעשות הוא להחליט מי מבין העובדים אחראי על הציוד המשרדי, דואג למלאי מספיק ומזמין מהספק על פי הצורך. כך העובדים יודעים אל מי לפנות במידה וחסר להם משהו והם צריכים חידוש של המלאי האישי בעמדת העבודה שלהם.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ