לעצב גינה מפוארת למשרד שלכם צריך את הדברים הבאים

לעצב גינה מפוארת למשרד שלכם צריך את הדברים הבאים

המשרד הוא מקום הכי רשמי והכי מחייב בדרך כלל. האווירה בו מכובדת, מאופקת וסולידית. אך מי אמר שגינה צמודה למשרד זה דבר מיותר? אם יש לכם את האפשרות לעצב לכם גינה צמוד למשרד שלכם, כדאי שתחשבו על זה. מדובר ביתרון מהותי שיתרום רבות למשרד שלכם. העובדים יוכלו להתאוורר באמצע יום העבודה משהייה קצרה בחיק הטבע, הם יוכלו לבלות את ההפסקות בחוץ ולהתרענן בכוחות מחודשים להמשך היום ואולי תוכלו גם לקיים פגישות עם לקוחות, בחוץ, תחת כיפת השמים בין ערוגות הפרחים, הצמחייה או כל מה שתבחרו לשתול בגינה שלכם…

גינה מפוארת למשרד – איך עושים את זה?

אז האמת היא שאם אתם הולכים על עיצוב גינה למשרד, אתם חייבים לזכור שאחרי הכול מדובר בגינה שהיא כביכול המשך של המשרד שלכם או אפילו חלק ממנו. זה אומר שאתם לא יכולים להתפרע עם מתקנים כמו נדנדות, ערסלים או כאלה שיורידו מהערך והכבוד שלכם ושל המשרד שלכם.

אתם יכולים וצריכים ללכת על נוח, על יוקרתי, על מכובד ועל מה שיעשה את הגינה שלכם מזמינה, נעימה אך מכובדת כפי שמתאים לצביון המשרדי שלכם.

כך מעצבים גינה משרדית

לפני הכול אתם צריכים לדאוג לצמחיה של הגינה. כי אם לא יהיה בה צמחייה, במה היא תהיה גינה? כדאי לבחור צמחים שם רב עונתיים על מנת שיהיה לכם מענה לאורך כל ימות השנה. מעבר לכך עדיף לבחור צמחים שלא דורשים יותר מידי טיפול על מנת שלא יהיה עליכם להשתעבד לטיפול בגינה. אחרי הכול, המשרד אינו פעיל כל השנה וגם לא כל השבוע. חשוב שהגינה תצליח להתקיים ולשרוד היטב גם בלי טיפולים שוטפים בכל יום.

רהיטי גן

מעבר לצמחיה, אתם צריכים לחשוב על פתרונות ישיבה או אירוח בגינה. אם לא יהיה מקום נוח לישיבה בגינה, הגינה לא תוכל באמת להיות שימושית.

כשאתם באים לבחור רהיטים לגינה, מומלץ שתחשבו על רהיטי עץ שיהיו מתאימים במיוחד לאווירה שיש בגינה ולכל האלמנטים הקיימים בה. אין כמו רהיטי עץ המשתלבים היטב בחלל והם מעניקים מענה מפנק, נעים ומזמין במיוחד.

כך תוכלו לבחור ריהוט גן מעץ מכל הסוגים ולכל מטרה. אם אלו פינות ישיבה נוחות הכוללות שולחנות, ספסלים או אפילו כסאות ישיבה ואם אלו פרגולות עץ חינניות.

מעבר לכך אתם צריכים לחשוב גם על גדר שתקיף את הגינה ותיצור את החיץ בין הרחוב לבין הגינה שלכם. כך תוכלו ליהנות מהגינה בצורה אינטימית והיא תהיה פרטית שלכם במשרד.

גינה שמשדרגת את העבודה

אז אולי במבט ראשון נראה לכם שמדובר בדבר מיותר שלא באמת קשור לעבודה המשרדית שלכם. אך במבט שני מסתבר כי מדובר במשהו שיכול רק לתרום, להוסיף ולשדרג את העבודה שלכם במשרד.

 

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ