מאמרים על ריהוט משרדי

לגזור ולשמור: טיפים לבחירת ריהוט משרדי

יש שני דברים שיש להם חשיבות עצומה בכל הקשור למשרד שלכם והם: מראה ונוחות. הראשון מעיד עליכם כבעלי עסק ובכלל כאנשי מקצוע והשני מאפשר לכם וגם לעובדים שלכם, לעבוד בצורה נוחה ולממש את הפוטנציאל במקסימום. בסופו של דבר, גם המראה וגם הנוחות קשורים לריהוט המשרדי. אז איך תוכלו לדעת שבחרתם את הריהוט המתאים?
אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולקרוא את הטיפים שלנו וגם ליישם.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

שולחן המנהל ושולחן המזכירה

התפקיד שהמנהל והמזכירה עושים הוא תפקיד חשוב וכזה שדורש המון מקום. על כן, יש לרכוש שולחן עבודה רחב וגם נוח. כיום, ניתן להשתמש בשירות עבודות נגרות בהתאמה אישית ולהזמין שולחנות בגודל המבוקש.

שולחנות העובדים

עובד ממוצע לא צריך שולחן גדול במיוחד. מספיק שיהיה לו שולחן בו יהיה אפשר לשים בנוחות את מסך המחשב, המקלדת וכמו כן שגם יהיה בו משטח עבודה ראוי. כך יהיה אפשר לנצל את חלל העבודה בצורה מקסימאלית ולשים מספר שולחנות שישמשו את העובדים.

ריהוט משרדי צריך להיות מודולרי

מה הכוונה מודולרי? ריהוט שיהיה אפשר לשנות את המיקום שלו בקלות. לדוגמה, במידה ותרצו להוסיף שידת מגירות, שתהיה לכם את האופציה להצמיד אותה לשולחן העבודה מהצד, מאחור או אפילו למקם אותה מתחת לשולחן העבודה. כך בעזרת שימוש בריהוט מודולרי, ניתן לנצל את גדול החלל בצורה טובה יותר. מלבד זאת, כך אפשר גם לשנות את האווירה והעיצוב של המשרד.

מדפים ואמצעי אחסון

כאשר רוכשים ריהוט משרדי, יש לתת דגש גם על רכישת מדפים ואמצעי אחסון. ככל שיהיו יותר כאלה, כך יתפנה מקום משמעותי על משטחי העבודה. הדבר כמובן יסייע לעובדים לעשות את העבודה בצורה הרבה יותר נוחה. מעבר לכך, באמצעות שימוש באמצעי אחסון, אפשר לשמור על הסדר וכך כל עובד ידע איפה מאוחסנים הדברים.

ריהוט ארגונומי

בעבר, העובדים היו יושבים על כיסאות לא נוחים וכל זאת מבלי להתלונן. כיום, המגמה השתנתה לגמרי. ריהוט משרדי חייב להיות מותאם לגוף האדם. כך העובדים שומרים על הגב, לא מתאמצים ועובדים בצורה עוד יותר טובה.

רהיטים מעץ

העדיפות היא לבחור רהיטים מעץ מלא, במיוחד כאשר מדובר על רהיטים גדולים ומשמעותיים כמו שולחן הנמצא בחדר הישיבות. אם התקציב לא מאפשר, אפשר בהחלט להסתפק גם ברהיטים שיש להם מראה דמוי עץ ועשויים מסוג אחר, לדוגמה מעץ סנדוויץ'. הוא נחשב זול בהשוואה לעץ המלא וגם יש לו עמידות גבוהה יחסית.

הזול ביותר יוצא גם היקר

שימו לב, אל תתפשרו על ריהוט משרדי זול, כי אז תוך זמן קצר תגלו שהוא פשוט לא איכותי ובהחלט לא מספק את הסחורה. על כן, מומלץ להשקיע בריהוט משרדי איכותי.

הריהוט הוא חלק מהמיתוג שלכם

מה הכוונה? אם המשרד שלכם משדר יוקרה ומודרניות, אז העדיפות היא לבחור בריהוט משרדי שיהיה עשוי זכוכית. הוא יכול גם להיות משולב עם מתכת. עליכם להפוך את הרהיטים שיהיו במשרד שלכם, לחלק בלתי נפרד מהמיתוג הכללי של המשרד.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ