מאמרים על ריהוט משרדי

איך לעצב משרד בהצלחה? 6 טיפים שיהפכו את סביבת העבודה לפרודוקטיבית יותר

רבים אינם יודעים כי עיצוב נכון של סביבת העבודה שלכם יש השפעה רבה על התפוקה שלכם. אם המעסיק או אתם כעסק עצמאי מעוניינים בתפוקה רבה יותר עליכם לדאוג לעיצוב המשרד שלכם בצורה הטובה ביותר. מעצבי פנים ומעסיקים רבים הכירו ביתרונות הרבים של משרדים מעוצבים לעובדים ולכן ניתן לראות משרדים רבים מעוצבים.

אם גם אתם רוצים להנות בכל יום בעבודה אז כדאי לכם להכיר 6 טיפים שונים שיהפכו את המשרד שלכם לא רק לסביבה מעוצבת, אלא גם לסביבה נוחה במיוחד לעבודה.

הכירו 6 טיפים שיהפכו את סביבת העבודה לפרודוקטיבית יותר:

בחירת ריהוט מתאים

אם אתם מוצאים את עצמכם משנים תנוחות ברוב הזמן של היום אז כנראה שהריהוט שבמשרד אינו תואם את הצרכים שלכם. יש להבחין בצרכים שלכם, כמו ישיבה של שעות מרובות מול מחשב או צורך במסמכים רבים על שולחן עבודה, כדאי במסגרת העיצוב לאפיין את הצרכים של העובדים.

השינויים הנצרכים הם למשל, לרכוש כיסא מותאם לכל עובד כגון רצוי כיסא נוח המתאים לישיבה ארוכה, וכן יש לדאוג גם לשולחן חזק רצוי מעץ מלא, המותאם במיוחד לכיסא שנקנה בשביל העובד.

כאשר אתם מרוצים ויושבים בנוח, כך גם תפוקת העבודה שלכם תגדל יותר כך שההשקעה עבור בעל המשרד תהיה משתלמת לטווח הרחוק.

 

הצבעים בחירה שמשנה את מצב הרוח

לא רבים יודעים, אבל לצבעים יש משמעות רבה על ההרגשה של העובדים שלכם. כאשר אתם מעוניינים לצבוע את קירות המשרד מחדש או להוסיף ריהוט בצבעים לא שגרתיים, כדאי לכם לבחור בצבעים הבאים: שחור לעיצוב יוקרתי ומלכותי, כחול יוצר תחושת רוגע ותחושת אמון, ירוק מזוהה עם צמחיה והתחדשות, אדום מתאים לחדרי אוכל, צהוב הוא צבע מתאים במיוחד בשל השובבות שהוא מייצר, בצבעים סגול וכתום כדאי להשתמש במידה.

מחקרים מראים כי בעלי משרדים שהשתמשו בצבעים אלו זכו ליצירתיות מהעובדים שלהם.

 

תאורה טבעית

כדאי לפתוח חלונות רבים במשרד וכן להוסיף תאורה שאינה טבעית . תאורה זו היא איכותית במיוחד משרה אוירה של שמחה ורוגע כמו כן בנוסף לכך תאורה טבעית מעלה את ויטמין D בקרב העובדים דבר המוסיף לבריאותם.

צמחייה, הוסיפו צמחים בכל מקום

כדאי מאד להוסיף צמחים מכל מיני סוגים במשרד החל מסידורי פרחים יפים. ניתן לבחור מגוון רחב של צמחים יפים מסוגים שונים וצבעים יפים. העציצים משרים תחושה של רוגע ושמחה, וכן הם יכולים להגביר את היצירתיות ולטהר את האוויר, לכן כדאי להוסיף צמחים מסוגים שונים בהקדם.

אומנות

כדאי מאד להוסיף תמונות אומנות, ניתן להוסיף ציורים של אמנים ידועים, פסלים שונים.

רבים אוהבים להסתכל בחפצי אומנות, וזה מעודד אותם לחשיבה  יצירתי.

משחקי יצירה

כדאי לרכוש משחקי חשיבה ויצירה במשרד כדי לעודד את היצירתית.

לסיכום…

אם אתם מתקשים לבצע את השינויים בעצמכם, אז מומלץ להיעזר באשת מקצוע כמו מעצבת פנים בראשון לציון או בכל עיר הקרובה למקום מגוריכם.
שיהיה בהצלחה!

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ