מאמרים על ריהוט משרדי

איך לפנות את הריהוט הישן מהמשרד לקראת הגעת הריהוט החדש?

אם אתם עוברים למשרד חדש, או שרוצים לחדש את המשרד הקיים, עליכם קודם כל להיפטר מהריהוט הישן. מכיוון שרוב המשרדים מכילים כמות גדולה של רהיטים, עשוי להיות מאוד מאתגר להבין מה לעשות עם הרהיטים הישנים. אם גם אתם מתמודדים עם הסוגיה, יש לכם כמה רעיונות עבורכם.

איך לפנות את הריהוט הישן?

אם אתם רוצים לפנות את הריהוט הישן אלו כמה מהאפשרויות שעומדות לרשותכם:

  • מכרו את הריהוט – אתם יכולים לפרסם מודעה שברצונכם למכור את הריהוט ברשתות החברתיות השונות או באינדקסים ייעודיים. 
  • תרמו את הריהוט לארגון צדקה מקומי – פנו לארגוני צדקה או עמותות בקרבת המשרד או באזור כדי לשאול אם זקוקים לתרומת רהיטים, בין אם למשרדים שלהם ובין אם לנזקקים. 
  • פנו את הריהוט למזבלה – אם הריהוט כבר אינו שימושי תוכלו פשוט להעמיס אותו ולפנות אותו למזבלה. הקפידו לבדוק מהם אתרי הפסולת המורשים בקרבתכם. 
  • מסרו את הריהוט לכל דורש – אינכם חייבים למכור אתם יכולים גם למסור את הרהיטים שאינכם משתמשים בהם, כך בטוח שהפינוי של המשרד יהיה מהיר יותר. 
  • מסרו את הרהיטים לחנות יד שניה – שווקי פשפשים, אלטיזכן, חנות שמוכרת ריהוט יד 2 כל אלו הם קליינטים טובים עבור הרהיטים הישנים שלכם. 
  • שכרו חברה מקצועית לפינוי ריהוט משרדים – הזמינו את שירותיה של חברה מקצועית ובעלת ניסיון כמו חברת עדי פינויים שמפנה רהיטים, כדי שתעזור לכם ותוריד את העול מכם. 

כל האפשרויות מלבד האחרונה, דורשות מכם המון מאמץ. זה קשה להיפטר מרהיטים ישנים, הם כבדים, קשים לתמרון וכמעט בלתי אפשרי שתעשו זאת לבד. יש רהיטים שתצטרכו לפרק על מנת לפנות אותם, וברוב המקרים תזדקקו לזוג נוסף של ידיים כדי להרים רהיטים מסוימים, זאת עוד מבלי שהתייחסנו למדרגות במבנה או להובלה של הריהוט, כי לא אפשרי להשאיר אותו ברחוב ברוב המקרים. 

פינוי רהיטים בצורה נוחה ופשוטה

למרבה המזל, יש דרך מאוד קלה ופשוטה להתמודד עם פינוי של ריהוט ישן והיא על ידי חברה מקצועית לפינוי משרדים שתדאג לנושא עבורכם. זאת ללא ספק ההחלטה הטובה ביותר שתקבלו. אם תזמינו שירות פינוי רהיטים מטעם חברה מקצועית יגיע אליכם צוות של עובדים אשר יוריד את כל הפריטים שאתם רוצים למסור מהמשרד ויוביל אותם לתרומה, למזבלה, למסירה, למחזור וכדומה. כך אתם לא צריכים לדאוג לדבר ואם תרצו, תוכלו גם לצרף שירותי ניקיון מקצועיים אשר יבטיחו שהמשרד יהיה כמה שיותר נקי ומוכן לקראת הרהיטים החדשים.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ