מאמרים על ריהוט משרדי

מעוניינים להשכיר את הקליניקה שלכם? קבלו טיפים לריהוט

קליניקות צריכות להיות נעימות ומסבירות פנים למטופלים אשר מגיעים אליהן, כמו גם לצוות העובדים, למטפלים ולמבקרים השונים. אם אתם מעוניינים להשכיר את הקליניקה שלכם, הריהוט משחק תפקיד מרכזי, ובכוחו להפוך את החלל להרבה יותר מעוצב ולשפר באופן מיידי את החוויה הטיפולית. הטיפים הבאים יעזרו לכם. 

שימו לב שמדובר ברהיטים איכותיים

ישנם סוגים שונים של רהיטים, יש רהיטים לחדרי הטיפול, רהיטים לחדר הקבלה, לחדרי ההמתנה ועוד. בין אם זה כסא, שולחן או מיטת טיפולים, עליכם לוודא שהרהיטים הנבחרים איכותיים, שהם מעוצבים לעמוד במשקל, עמידים מפני לחות, מים או גורמים חיצוניים אחרים. כמו כן על הרהיטים להתאים לאופי השימוש בהם.

קנו רהיטים מיצרן אמין

כאשר אתם קונים רהיטים לקליניקה מיצרן אמין אשר מתמחה בסוג כזה של רהיטים, אתם גם יכולים למצוא את פתרונות הריהוט הנחוצים לצרכים שלכם, וגם להבטיח שהרהיטים יהיו באיכות גבוהה ויתאימו לסביבה הטיפולית. יצרנים טובים ומקצועיים גם מייצרים רהיטים שעומדים בתקנים ובדרישות הסף הסטנדרטיות לקליניקות.  

בחרו סגנון עיצוב והיצמדו אליו

עליכם להחליט על סגנון העיצוב המועדף עליכם ועל הצבעוניות שאתם מעדיפים עבור הקליניקה. שימו לב שהצבעים לא יהיו דומיננטיים מדי כדי שהקליניקה תתאים עבור סוגים של שוכרים. עיצוב ניטרלי ומסוגנן תמיד יהיה עדיף ויוכל להתאים לטווח רחב יותר של אנשים. כמו כן צבעים בהירים ועדינים יהפכו את הסביבה הטיפולית למרגיעה יותר עבור המטופלים, בהשוואה לחדר שמעוצב בצבעוניות עזה וצבעים בוהקים. 

בחרו ברהיטים קלים לניקוי ותחזוקה

סוגיה נוספת שעליכם לשים עליה דגש היא ניקיון ותחזוקה של הרהיטים. בקליניקה עוברים עשרות אנשים מדי יום, אם לא יותר, ולכן על הרהיטים להיות עשויים מחומרים עמידים שקל לנקות כדי לשמור עליהם מפני זיהומים כאלו ואחרים. אז הקדישו מחשבה לחומרי הגלם, מומלץ לבחור בחומרים שקל יותר לחטא ולנקות בתדירות גבוהה.

הגדירו לעצמכם תקציב

קל להיסחף בעת עיצוב הקליניקה, אך זכרו שאתם עומדים להשכיר אותה ולכן אתם צריכים להשקיע אך במידה. המטופלים מצפים לעיצוב ברמה גבוהה וכדי לעמוד בציפיות שלהם וגם במסגרת התקציב שעומדת לרשותכם, עליכם לעשות סדר עדיפויות ולהשקיע יותר באזורים אליהם המטופלים נחשפים, כמו באבזור החדרים הטיפוליים עם ציוד הרפואי המתאים.

לסיום, בעזרת הטיפים שצוינו לעיל, תוכלו לבחור את הרהיטים המתאימים ביותר לקליניקה שאתם משכירים וליצור סביבה טיפולית נעימה, מודרנית, אינטימית, חמימה ומקצועית שתשאיר את הרושם הרצוי כבר מהרגע שנכנסים. 

*** מאמר זה נכתב ע"י המומחים Better Clinic – קליניקה מאובזרת להשכרה בירושלים.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ