פתרונות ישיבה קלילים למשרד ולעסק

פתרונות ישיבה קלילים למשרד ולעסק

מי היה מאמין פעם, שבעתיד נראה בעסקים, או במשרדים ריהוט שאינו “רשמי”, כזה שמעוצב בנוקשות ובדר”כ בגוונים חומים/ שחורים/ אפורים? אז לשמחתנו, הזמן עושה את שלו, לטובה וכיום, הבינו בעסקים ובמשרדים כי דווקא ריהוט צבעוני, חופשי ו”לא מעונב”, הוא זה שמייצר אווירה נעימה ומפרה בעבודה. 

המגמה התחילה במשרדי ההיי-טק, בהם נמצאים העובדים שעות רבות, אז עלה הצורך לשינוי מערך הישיבה במהלך שעות העבודה, תוך יצירת מרחבים חופשיים, בהם יוכלו העובדים לנוח ולחלץ עצמות מישיבה ארוכת שעות מול המסכים והנה, כמו פטריות אחרי הגשם, החלו לצוץ פתרונות ישיבה קלילים למשרד ולעסק, כאשר אחד הבולטים היא כורסת פוף, המגיעה בגדלים ובצבעים שונים ומאפשרת לעובד לשבת בנוחות על רהיט נוח, רך ונעים.

 

מה ה”קטע” של כורסת פוף?

 

יש לה קטע ועוד איך! נתחיל מהנוחות. תסכימו איתנו כי אחרי שעות של ישיבה על כסא קשיח מול המחשב, נעים ביותר להתרווח על משהו רך ונעים, כזה שמאפשר ישיבה חופשית וחילוץ עצמות.

הלאה, נראות ועיצוב. כיום ניתן למצוא כורסאות פוף בשלל עיצובים, גדלים וכמובן צבעים. כך שניתן להתאימה לכל חלל במשרד, או בעסק. כל שצריך הוא למצוא באחד מהאתרים הרבים ברשת את הפוף שמתאים לכם (ניתן להזמין בעיצוב אישי אם לא מצאתם את מה שרציתם בדיוק) ולרכוש ON LINE.

נתקדם לעלות. בהתחשב בתמורה של הפוף, הן לעובד והן לנראות הנעימה, אחד היתרונות הבולטים שלו, הוא ללא ספק המחיר. להבדיל מריהוט משרדי מעוצב ורשמי, תשמחו לדעת כי עלות הפופים, היא איננה גבוהה וניתן לרכוש אותה במחירים אטרקטיביים ממש ולעתים גם עם פריטים משלימים נלווים, כמו הדום, כריות נוי ועוד. 

 

לאילו עסקים / משרדים מתאימה כורסת פוף?

פופים מתאימים לכל עסק, או משרד שמנהליו מעוניינים לתת לעובדים מקום מנוחה נעים שניתן יהיה להתרווח ולמתוח עצמות על מנת להמשיך ביום העבודה ברוגע. כמו כן, אם אתם מאלה המנהלים עסק “לא מעונב” תוכלו לשלב את כורסאות הפוף בחדרי ישיבות, או בחללים פתוחים המיועדים להמתנה/ מנוחה. 

בנוסף, עסקים אלטרנטיביים יכולים ליהנות מאד מהצבת פופים, שתאפשר למטופלים המגיעים אליהם לשבת בנוחות בזמן הטיפול. בכלל, אם יש לכם עסק, או משרד, שהייתם רוצים לתת בו טאצ’ משוחרר מעט, כורסת פוף היא פתרון מושלם, שכן, היא אינה פוף רגיל ו”מסורתי” ולכן הישיבה עליה היא אינה “רביצה” אבל בהחלט מעניקה את התחושה הנעימה. כמו כן, כורסת פוף מגיעה במגוון צבעים וניתן לשחק איתם בחלל המשרד / העסק ולהוסיף נקודות של צבע שיעשו חיוך לכולם ואווירה נעימה  לאורך כל היום. 

 

מהם היתרונות של כורסת פוף? 

קל מאד למנות את היתרונות שיש לכורסת פוף. הנה כמה מהבולטים:

  • עלות- פופים אינם יקרים ומשווקים במחירים שווים לכל כיס. 
  • עיצוב- אדום. ירוק. אפור. כחול. צהוב. כתום. לבן. חום. שחור ועוד… פוף מגיע במגוון צבעים, מה שמאפשר להתאימו לכל חלל ולכל מטרה במשרד, או בעסק.
  • קלות משקל- עקב משקלו הנמוך, ניתן להזיז פוף ממקום למקום בקלות ובמהירות, מבלי להזדקק לצוות מובילים שיסייע. רוצים להעבירו מחדר המנוחה, לפינת המתנה? קלי קלות ותוך דקותיים סיימתם. 

 

 

  • עובדים שמחים- אמנם בתחתית הרשימה אך בהחלט ממוקם גבוה. כולנו יודעים שעובדים שמחים, הם עובדים יצרניים ופרודוקטיביים יותר. כורסת פוף, עושה את העובדים שמחים, שכן, מבחינתם, מישהו חשב עליהם ועל רווחתם ולכן תחושת המחויבות עולה בהתאמה. 

 

השקיעו בהם! 

 

קנייה מהנה ????

 

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ