מאמרים על ריהוט משרדי

כיצד לבחור מדבקות קיר למשרד שלכם?

רוצים לעצב את המשרד שלכם? מחפשים את הטאץ' הנוסף שיהפוך את המשרד שלכם למשרד הכי יפה שיש? כדאי שתדעו שמדבקות קיר הן בדיוק מה שאתם צריכים. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המדבקות שאתם צריכים.

תכננו את המשרד וקחו מידות

לפני שאתם הולכים לבחור טפטים למשרד כדאי שתתכננו את המשרד שלכם במיוחד אם מדובר במשרד חדש או במשרד שדורש עיצוב מחדש. חשבו איפה תרצו למקם את הכיסא ושולחן העבודה שלכם, כמה ארונות אחסון תצטרכו למשרד, האם תרצו פינת ישיבה במשרד ועוד. כדאי לתכנן את המשרד בהתאם לתשתיות שיש לכם ובכך להתאים את שולחן העבודה עם המחשב קרוב לנקודת חשמל ורשת. חשבו מה אתם צריכים שיהיה לכם במשרד וכמה מרחב עבודה תצטרכו שיהיה בו. בנוסף, חשוב שתחשבו על סגנון עיצובי למשרד שלכם ותתאימו אותו לתקציב שלכם. הקפידו לשמור על סגנון עיצובי אחיד וכן על גוון צבעים שישתלב בצורה הרמונית. לאחר שחשבתם על כל אלה, זה הזמן לחשוב על מדבקת קיר למשרד שלכם. מקמו את מדבקת הקיר באזור בו הקיר ריק ותרצו להוסיף לו צבע, באופן שיתאים למשרד שלכם. חשוב שתיקחו מידות של הקיר עליו תרצו להדביק את הטפט על מנת שתדעו מה הגודל הנדרש ולא תגיעו למצב שהטפט יהיה גדול או קטן מידי. תכנון טוב של המשרד יעזור לכם להשיג את המשרד המושלם.

הגיע הזמן לצאת לחפש

תכנון המשרד ומדידות הם השלב הראשון ואחריהם זה הזמן לחפש. תוכלו לחפש ברשת או בחנויות ריהוט שונות מדבקות קיר שיתאימו לכם. כמו כן, תוכלו לבקש לרכוש מדבקות למשרד בהתאמה אישית, אם כבר יש לכם רעיון בראש לגבי הטפט שלכם. כדאי כן לראות כמה הצעות על מנת לגבש עמדה לגבי הטפט שלכם. נכון שהצעות רבות יכולות לבלבל אתכם, אבל הן גם יעזרו לכם להבין מה אתם מחפשים במיוחד אם אתם לא יודעים בעצמכם. חשבו על תמונה שתתאים גם בגודל של הטפט הרצוי, כך שאם מדובר במדבקת קיר גדולה כדאי שזו תהיה תמונה אשר תראה טוב על משטח רחב ולהיפך.

התאימו את המדבקות לעיצוב

כאשר אתם מתחילים לעצב את המשרד שלכם, אתם לרוב תתחילו ברכישה של ריהוט למשרד. לכן מדבקות הקיר צריכות לא רק להתאים לגודל הקיר אלא גם לעיצוב של המשרד. הטפט צריך להוסיף למשרד שלכם ולעזור לו להיראות טוב יותר. שילוב הרמוני של הטפט עם ריהוט משרדי וציוד משרדי, יהפוך את המשרד שלכם למשרד המושלם והיפה ביותר. טפט שאינו מותאם לא רק שלא יוסיף, אלא גם עלול להרוס. במידה ואתם מסתבכים עם מציאת הטפט המושלם שיתאים לריהוט שלכם, תוכלו להיעזר בשירותיו של מעצב פנים מקצועי שידע להמליץ לכם.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ