ריהוט משרדי נהיה קל!
ישירות מהיבואן
מלאי זמין
שירות ואחריות מקצה לקצה
מה יש ללקוחות שלנו להגיד:
הקולקציה שלנו
New office
ריהוט משרדי נהיה קל!
במהלך 24 שנות פעילותה ניו אופיס מייבאת ומספקת מגוון רחב של פתרונות עיצוביים לסביבות עבודה שונות.
החברה משווקת רהיטים מובחרים בלבד, בייבוא או מתוצרת הארץ, כאשר רהיטי החברה משקפים יצירתיות ושבירת מוסכמות, ומיוצרים בסטנדרט גבוה וגימור מוקפד.
צוות ניו אופיס רואה בשירות ערך עליון ומספק ללקוחותיו, לאדריכלים ולמעצבי פנים ייעוץ וליווי מקצועי לכל אורך הדרך.
המלאי הזמין, מחירי היבואן והשירות האישי מקצה לקצה הופכים את תהליך ריהוט המשרד לקל ופשוט מאי פעם!
BEST SELERS
1,350.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,350.00 ₪.1,250.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,250.00 ₪.
1,350.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,350.00 ₪.1,250.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,250.00 ₪.
3,450.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,450.00 ₪.2,290.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 2,290.00 ₪.
1,550.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,550.00 ₪.1,350.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,350.00 ₪.
2,150.00 ₪ המחיר המקורי היה: 2,150.00 ₪.1,720.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,720.00 ₪.
2,650.00 ₪ המחיר המקורי היה: 2,650.00 ₪.1,950.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,950.00 ₪.
3,990.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,990.00 ₪.3,590.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 3,590.00 ₪.
3,990.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,990.00 ₪.3,670.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 3,670.00 ₪.
2,650.00 ₪ המחיר המקורי היה: 2,650.00 ₪.1,950.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,950.00 ₪.
בואו נשמור על קשר:
חדשות ומאמרים
דלפק קבלה – הרושם הראשוני של המשרד
אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לזכור זה שדלפק הקבלה שנמצא במשרד שלכם זה אחד הדברים הראשונים שרואים כשנכנסים אליו, באופן טבעי מן הראוי שתשקיעו ברכישה של דלפק איכותי שיוכל
שולחנות עבודה – הדבר החשוב ביותר בכל עסק
כיצד ננהל עסק מצליח? מדוע עסק אחד משגשג בעוד חברו נתון בקשיים? אלו הן שאלות המטרידות כל מנהל עסק מתחיל וותיק. השאלה כיצד אני יכול להפוך את העסק שלי ליותר
שולחנות עבודה – האם יש עדיין צורך בהם באורח החיים במודרני?
עולם העבודה עבר שינויים דרמטיים בעשורים האחרונים וזאת תודות לכניסתה של הטכנולוגיה אשר שינתה את חיינו והשפיעה עליהם בצורה עצומה בעיקר בעולם העבודה. רק חשבו על כך כי עד לפני
ריהוט משרדי כמייצר אווירה בעסק
הסביבה בה אנחנו עובדים היא אחד הדברים החשובים ביותר לצורך הצלחה בעבודה. על מנת שנפיק את המרב מהיכולות שלנו, אנחנו צריכים סביבה שיהיה לנו קל להתרכז בה ולעבוד בה שעות
העסק מתרחב ואין מספיק מקום לכולם?
העסק מתרחב ואין מספיק מקום לכולם? אפשרות כזו מתעוררת חדשות לבקרים בעסקים ומשרדים רבים. העסק מתחיל לתפוס תאוצה כלכלית אבל עדיין לא משתלם לעבור לקומפלקס משרדים חדש – או שמקימים
ריהוט משרדי – אילו טרנדים חמים קיימים בו?
אם אתם בעלי עסקים אתם בטח מבינים את העולם בו אתם פועלים, אך כל איש עסקים זקוק למידע רב ונרחב ככל הניתן וזאת בכדי לספק לו את האפשרות לקבל החלטות