ריהוט משרדי נהיה קל!
ישירות מהיבואן
מלאי זמין
שירות ואחריות מקצה לקצה
מה יש ללקוחות שלנו להגיד:
הקולקציה שלנו
New office
ריהוט משרדי נהיה קל!
במהלך 24 שנות פעילותה ניו אופיס מייבאת ומספקת מגוון רחב של פתרונות עיצוביים לסביבות עבודה שונות.
החברה משווקת רהיטים מובחרים בלבד, בייבוא או מתוצרת הארץ, כאשר רהיטי החברה משקפים יצירתיות ושבירת מוסכמות, ומיוצרים בסטנדרט גבוה וגימור מוקפד.
צוות ניו אופיס רואה בשירות ערך עליון ומספק ללקוחותיו, לאדריכלים ולמעצבי פנים ייעוץ וליווי מקצועי לכל אורך הדרך.
המלאי הזמין, מחירי היבואן והשירות האישי מקצה לקצה הופכים את תהליך ריהוט המשרד לקל ופשוט מאי פעם!
BEST SELERS
1,350.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,350.00 ₪.1,250.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,250.00 ₪.
1,350.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,350.00 ₪.1,250.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,250.00 ₪.
3,450.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,450.00 ₪.2,290.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 2,290.00 ₪.
1,550.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,550.00 ₪.1,350.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,350.00 ₪.
2,150.00 ₪ המחיר המקורי היה: 2,150.00 ₪.1,720.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,720.00 ₪.
2,650.00 ₪ המחיר המקורי היה: 2,650.00 ₪.1,950.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,950.00 ₪.
3,990.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,990.00 ₪.3,590.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 3,590.00 ₪.
3,990.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,990.00 ₪.3,490.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 3,490.00 ₪.
בואו נשמור על קשר:
חדשות ומאמרים
כל הזכויות שמורות לניו אופיס – ריהוט משרדי בע"מ – בניית אתרים | קידום אתרים על ידי שטיק מדיה שיווק באינטרנט
כל הזכויות שמורות לניו אופיס – ריהוט משרדי בע"מ – בניית אתרים | קידום אתרים על ידי שטיק מדיה שיווק באינטרנט
ריהוט משרדי – כי העיצוב משפיע על העסק
ניהול עסק זו משימה קשה לכל הדעות, אך נראה כי הדבר הקשה ביותר כאשר אנחנו מנהלים עסק הוא להגיע ללקוחות חדשים. עניין זה הוא חשוב ביותר מכיוון שללא לקוחות חדשים
איפה כדאי לקנות ריהוט משרדי? רמז: NewOffice 🙂
קודם כל ברור שאצלינו בניו אופיס ריהוט משרדי 🙂 אם אתם בעלים של משרד או עסק אתם בטח מודעים לעובדה כי ניהולו של העסק הוא משימה מורכבת הדורשת מאמץ רב.
כסא חדר ישיבות – כי חדר הישיבות הוא אחד החדרים החשובים ביותר במשרד
התפאורה שיש במשרדים היא חשובה ביותר מכמה בחינות. דבר ראשון תפאורה מושקעת משדרת ללקוחות המשרד הצלחה וזהו דבר חשוב ביותר כאשר עושים עסקים. לקוח הנכנס למשרד ורואה כי השקיעו בריהוט
מתי אנו מעוניינים לבחור ולרכוש ריהוט משרדי?
אנו בוחרים להחליף ריהוט משרדי מסיבות שונות: כשהישן מתחיל להראות סימנים של בלאי, כאשר כתוצאה מהצלחה בעסקים אנו מעוניינים להחליף את סגנון הרהיטים אצלנו במשרד, או כשאנו פותחים משרד חדש
מה הקשר בין חדשנות לרהיטים למשרד ?
ההבנה כי החדשנות היא כלי הכרחי בסט הכלים של כל משרד חלחלה אל חברות רבות. כיום אף חברה אינה מוכנה על נושא החדשנות וחברות רבות שמות זאת בראש סדר העדיפויות