מאמרים על ריהוט משרדי

עיצוב המשרד – 5 טיפים לבחירת ריהוט וציוד משרדי

משרד הוא הפנים של העסק – כך תבחרו ריהוט משרדי אשר ישקף את החזון שלכם

לעיצוב המשרד חשיבות רבה הן מבחינת הלקוחות אשר מגיעים לעסק והן מבחינת העובדים. משרד מעוצב ואלגנטי המשקף את חזון החברה יותיר רושם חיובי ויתרום לאמון הלקוחות בחברה, שכן הסגנון העיצובי משדר שהחברה מקצועית ואיכותית. ישנה חשיבות רבה לעיצוב פונקציונאלי ושמח עבור עובדי החברה מאחר וידוע שסביבה נעימה אשר מתאימה לאופי העבודה תתרום למוטיבציה בקרב העובדים ופרודוקטיביות גבוהה יותר. כאשר מדברים על עיצוב המשרד חשוב לשים לב לכמה פרטים חשובים. לפניכם 5 טיפים לבחירת ריהוט וציוד משרדי בצורה נכונה לעסק שלכם.

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הינו שם הקושר בתוכו את השילוש הקדוש: כיסאות, שולחנות ופתרונות מידוף. כאשר בוחרים ריהוט משרדי לעסק יש להתחשב קודם כל במראה הכללי והאווירה העיצובית שאתם רוצים להעניק למשרד. בחרו ריהוט אשר מתכתב עם כלל העיצוב ותוודאו שכאשר את בוחרים רהיט מסוים, הוא אכן מתאים למראה הכללי של המשרד וליתר הריהוט. במידה ולחברה שבבעלותכם לוגו עם צבעוניות בולטת, מומלץ לשלב בחלק מהריהוט צבעים שמזוהים כצבע החברה וביתר הריהוט צבעים וסגנון ניטרלי יותר. בבחירת ריהוט משרדי לעובדים יש להתחשב באופי העבודה ולהתאים שולחן פונקציונאלי וכיסא נוח לישיבה ממושכת. 

ציוד משרדי – עיצוב המשרד נמצא בפרטים הקטנים

כחלק מעיצוב המשרד יש לקחת בחשבון את בחירת הציוד המשרדי שכן גם הוא מהווה גורם משפיע על תדמית החברה וחייב לענות על הצרכים הפונקציונליים של המשרד. חלק גדול מהחברות ייבחרו ציוד משרדי וכלי כתיבה סטנדרטים, אך יש להבין את חשיבות בחירת הציוד המשרדי וכיצד הוא מסייע לעובדים ולתדמית החיובית על החברה. לדוגמא במשרד עורכי דין או במשרדי נדל"ן יש חשיבות גבוהה לכלי כתיבה מהודרים ואלגנטיים ובמשרדי אדריכלים, משרדי עיצוב וגרפיקה יש חשיבות לרכישת ציוד פונקציונלי התורם לתפקודה התקין של החברה. התאימו את הציוד המשרדי לאופי החברה, פעילותה וזכרו לבחור ציוד משרדי התואם לעיצוב הכללי ולרוח המשרד.  

שולחנות מנהלים

בכל הנוגע לבחירת שולחן מנהל יש לשים דגש על ארגונומיות השולחן והתאמתו לגודל ומרחב המשרד. מעבר לעובדה ששולחן מנהל יהיה מפואר ומרשים יותר משולחן עובד ויעיד על סטאטוס התפקיד, שולחן המנהל נועד לענות על צורך פונקציונאלי של מנהלים בתחומים שונים, לסביבת עבודה נוחה לפעילות ומרחב תנועה גדול. כאשר אתם בוחרים שולחנות מנהלים שימו לב לסגנון העיצובי של השולחן בנוסף לערך הפונקציונאלי שלו ובדקו שהוא אכן מתאים לאווירה הכללית של המשרד.

כסאות מנהלים

כסאות מנהלים בדומה לשולחנות מנהלים מסמלים קודם כל סמל סטאטוס ומבדילים בין המנהלים לחברה לעובדים הפשוטים. כיסא מנהלים יהיה משודרג ומפנק יותר מכיסא מחשב סטנדרטי, לכיסאות מנהלים עיצוב מרשים, ריפוד מפנק, תמיכה רחבה ואופציות כיוונון הנועדות לספק נוחות מקסימלית למנהל. כאשר בוחרים כסאות מנהלים חשוב לשים את הדגש על נוחות מקסימלית אשר תתאים לסוג העבודה ולקחת בחשבון את התאמת הכיסא לעיצוב המשרד.

כסאות אורחים

בבחירת ריהוט המשרד אחד הדברים החשובים ביותר הינו בחירת כסאות אורחים ופינות המתנה. עיצוב משרד מתחיל בעיצוב החללים הפתוחים, לרוב פינות הישיבה יימצאו בחלל פתוח המשמש למעבר וכניסת לקוחות ועובדים, לכן יש חשיבות גבוהה לבחירת כסאות אורחים מעוצבים אשר יתאימו לרוח העיצובית של המשרד וישדרו מקצועיות, אלגנטיות וירשימו את האורחים. בחרו כסאות אשר מתאימים לצבעוניות המשרד ושימו לב שהם אכן מפנקים ונוחים לישיבה. 

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ