מאמרים על ריהוט משרדי

רהיטים משרדיים המשדרגים את תרבות חיי המשרד

משרד מעוצב יותר מהווה מקום עבודה נעים ונוח יותר. ובאמצעות שילוב של רהיטים איכותיים, יפים וייצוגיים, כל משרד משתדרג בכמה דרגות. העיצוב יוצר רושם חיובי בעיני לקוחות. העיצוב משפר את פריון העבודה והופך את הסביבה לנינוחה ונעימה במיוחד. 

ריהוט משרדי יוצר תדמית מוצלחת 

שילוב של רהיטים חיוניים נדרש בכל משרד ומשרד. כך לדוגמא שולחן מנהלים וכיסאות מנהלים, עמדת עבודה לפקיד או לפקידה, מדפים נוחים לאחסון קלסרים וציוד וכדומה. כאשר בוחרים את הרהיטים למשרד המעוצב ולעמדת הקבלה או העבודה, כדאי לתת את הדעת לקשר המובהק שבין הריהוט לבין התדמית. 

תחילה, יושבים וחושבים מהי התדמית שרוצים להעביר לעובדי המשרד השונים, ללקוחות ולכל מי שעשוי להזדמן למקום. כאשר רוצים ליצור תדמית צעירה ודינאמית, על הרהיטים לשקף זאת ולהתאים לקונספט צעיר. אם מדובר על משרד יוקרתי או מתוחכם, עדיף לבחור רהיטים יותר כבדים ומכובדים, פתרונות המשולבים עם חומרים כמו עץ מלא או זכוכית חסינה ומרהיבה. עיצוב צבעוני ושובר מסגרות יוכל להתאים לעסקים מתחום העיצוב, האדריכלות, למשרדי סטארט אפ וכדומה. 

נוח זה הכי מודרני 

מעבר לעיצוב שיכול לנוע בין רכות אלגנטית לבין רהיטים מלאים וכבדים יותר, בל נשכח את עניין הנוחות. אם פעם היו כאלה שזלזלו בכך, כיום זה ברור שהדבר הכי נכון ומודרני הוא לשים דגש על נוחות. עיצוב משרד מודרני יכול לכלול רהיטים קטנים יחסית (אם המשרד מצומצם במידותיו) או גדולים, אך על הנוחות לא מתפשרים. סביבת העבודה הנוחה חיונית אם רוצים לקבל תמורה מקסימלית בביצועים, מכל עובד או עובדת. הנוחות דרושה לאנשי מכירות ולפקידים, לאדריכלים ולמהנדסים, למתכנתים ולמנהלים ולכל מי שעובד כשהוא יושב או יושבת מול שולחן או מול מחשב, בחדרי ישיבות או בעמדות עבודה בסגנון אופן ספייס.

מתי נכון לעצב את המשרד עם רהיטים חדשים?

נוכל להצביע על כמה נקודות זמן שבהן הכי נכון ונבון לעצב את המשרד עם רהיטים חדשים. 

  1. פתיחת עסק חדש – בפתיחת עסק חדש רצוי לשדר תדמית נקיה וחדשה, כבר מן הרגע הראשון. אל תתפשרו על רהיטים ואל תוותרו על ההזדמנות ליצור רושם מלהיב ונכון, בעסק שפתחתם. 
  2. גידול עסקי – אם העסק הקיים עומד בפני התרחבות, זה הזמן להתחדש עם רהיטים חדשים שיתאימו למעמד החדש. 
  3. מעבר ל"בית" חדש – חלק מבעלי המשרדים רוצים לחסוך בהוצאות ולכן עובדים למקום חדש, לעיתים למשרד בשטח קטן יותר. התאמה של רהיטי קונספט חסכוניים במקום אך מודרניים ונוחים תאפשר ליהנות מסביבת עבודה מרווחת מבלי להתפשר. 
  4. מיתוג מחדש – עסק שרוצה להשיג צמיחה או להיכנס לשווקים נוספים עובר בדרך כלל תהליך של מיתוג מחדש. גם רעננון של עסק וותיק שרוצה לפנות לקהל צעיר מצריך מיתוג מחודש. כחלק מהעניין, כדאי למתג את המשרד עם רהיטים איכותיים יותר, שתואמים את הקונספט העדכני. 

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ