מדוע חשוב כל כך לקנות כסאות משרדיים איכותיים?

מדוע חשוב כל כך לקנות כסאות משרדיים איכותיים?

ישנם דברים שרק אם אנחנו חושבים עליהם אנחנו מבינים עד כמה הם חשובים ומשמעותיים לחיינו. הדברים האלה באים לידי ביטוי גם כאשר אנחנו מנהלים ואחראיים על מדיניות הרכש של המשרד שלנו. כך לדוגמא קנייה של כסאות משרדיים נראית לנו במבט ראשון כדבר קל שיש לבצע בפשטות וללא בעיות. הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא לקנות את הכיסאות הזולים ביותר. אך מדובר בטעות אקוטית אשר יכולה לעלות לנו גם כסף רב וגם בבעיות לא מעטות. חשבו על כך כי העובדים יושבים על הכיסאות במשך שמונה, עשר ואפילו שתים עשרה שעות ביום ותבינו כי לא ניתן לחפף בקניית כסאות משרדיים. אם נקנה את הכיסא הזול ביותר הרי שנגיע למצב שלעובדים שלנו לא יהיה נוח וכאשר לעובדים לא נוח העבודה מתבצעת באיכות ירודה. על כן אל תחפפו בקניית הכיסאות ועשו הכול בכדי לקנות אותן בזול.

כיצד אדע איזה כסאות משרדיים לקנות?

אך כיצד אני יכול לדעת איזה כסאות משרדיים לקנות? התשובה היא שעליכם בתור מנהלי הרכש של המשרד או האחראיים על קניית הכיסאות לבצע חריש עמוק ולחקור לעומק את נושא הכיסאות המשרדיים. בחנו את הכיסאות, שבו עליהם, דברו עם המוכרים בחנויות והתרשמו מהכיסאות בעין. ככל שתבצעו סקר יותר מעמיק כך תהיו בטוחים כי אתם קונים כסאות יותר טובים. אל תחפפו בשום פנים ואופן בנושא קניית הכיסאות מכיוון שהוא ישפיע על חיי המשרד בצורה עצומה ויכול אף להכריע האם המשרד והעסק יהיו רווחים או לא.

כסאות משרדיים – קנו רק כיסא אורתופדי

כאשר אתם קונים כסאות משרדיים חשוב מאוד שתקפידו לקנות אך ורק כיסא אורתופדי. כיסא זה יעניק את התמיכה המלאה לגב העובדים שלכם ויהיה הכי נוח שיש. לא רק זאת אלא שלרוב כיסאות אורתופדיים מחזיקים מעמד זמן רב יותר מכיוון שהם עשויים מחומרי גלם עמידים יותר. כך תרוויחו פעמיים, גם את נוחות ובריאות העובדים שלכם וגם כיסאות חזקים יותר שיחזיקו מעמד זמן רב יותר ולא יהרסו לאחר זמן קצר. על כן חשוב מאוד לוודא כי הכיסא הוא אורתופדי וכי הוא מיוצר ברמה הגבוהה ביותר שיש.

כסאות משרדיים – השקיעו בעובדים והם ישקיעו בכם בחזרה

חשוב להבין כי קניית כסאות משרדיים היא למעשה השקעה בעובדים שלכם ואם אתם רוצים שהעובדים שלכם ישקיעו בחזרה בכם אתם חייבים להבטיח השקעה בהם. עובד שטוב לו הוא עובד מרוצה ועובד מרוצה הוא עובד שעובד בצורה הרבה יותר טובה. השקעה בעובדים מתחילה מדברים קטנים, כגון קניית כיסאות מותאמים וטובים אשר יהיו נוחים לעובדים וכאן אתם נכנסים לתמונה. ברגע שהעובדים יראו כי קניתם כסאות מושקעים הם יבינו כי הם חשובים לכם ויעריכו אתכם הרבה יותר וכמובן שהעבודה שלהם תשתפר פלאים.

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ