מי אחראי על קנייתם של כסאות מנהלים?

מי אחראי על קנייתם של כסאות מנהלים?

רכש הוא מקצוע שלא מקבל מספיק כבוד במפעלים, משרדים ובתי עסק. לאחראי על הרכש יש אחריות עצומה על ההצלחה של בית העסק והוא משפיע במידה ניכרת על איכות העבודה של המשרד. כך אם אחראי הרכש קונה מוצרים איכותיים העבודה במשרד תתבצע בצורה הרבה יותר טובה. לא רק זאת אלא שאחראי על הרכש יכול להשפיע על כול תהליך עבודה מהקטן ועד הגדול ביותר המתרחשים במשרד ואת זאת יש לקחת בחשבון. בגלל שאחראי על הרכש מעורב בכל כך הרבה תהליכים יש משמעות מיוחדת לאיכות של העובד המאייש תפקיד זה. גם כאשר האחראי על הרכש קונה כסאות מנהלים יש לו השפעה מכרעת על הצלחת העבודה של המנהלים וזאת עקב העובדה כי המנהל יושב שעות ארוכות על הכיסא ואיכות העבודה שלו מושפעת מאיכות הכיסא שהאחראי על הרכש בחר.

האם קנייתם של כסאות מנהלים שונה מקנייתם של כיסאות רגילים?

רכש מתבצע בתהליכים סדורים ומסודרים בכדי להבטיח כי הרכש שנעשה הוא האיכותי ביותר שיש. ככל שהתהליך יותר סדור כך סביר שתהיינה פחות טעויות בקניית המוצרים. במובן זה תהליך קנייתם של כסאות מנהלים אינו שונה מתהליך קנייתם של כסאות רגילים. בשני המקרים מנהל הרכש מבצע סקר שוק מקיף ובודק את איכות הכיסאות ומחירם. עם זאת, מכיוון שמדובר במנהל נראה כי בתהליך קנייתם של כסאות מנהלים ישנו מחקר מעמיק יותר בכדי להבטיח כי המנהל יזכה לכיסא האיכותי ביותר שיש. מחקר זה אינו תמיד נערך בקנייתם של כסאות רגילים ואנו צריכים להיות מודעים לכך, בין אם אנחנו מנהלים ובין אם אנחנו עובדים מן השורה.

כסאות מנהלים – אל תתפשרו על איכותם

אם אתם מנהלי רכש, או אחראים על הרכש במשרד שלכם, הרי שאתם חייבים להקפיד על מספר דברים כאשר אתם קונים כסאות מנהלים. תהליך סדור מבטיח כי אתם תקנו את הכיסאות הטובים ביותר והאיכותיים ביותר. וזה בעצם מה שאתם צריכים לשים עליו דגש, עליכם לקנות את הכיסאות האיכותיים ביותר שיש וזאת ללא פשרות. ככל שתקנו כיסא יותר איכותי, כך תהיו בטוחים כי נותנים לעובדים מוצר יותר טוב וזהו דבר בעל ערך רב. כיסא איכותי, ישפר את עבודת המנהלים ויבטיח כי הם יהיו מרוצים מהכיסא וזה דבר בעל ערך גדול.

כסאות מנהלים – האם הם מתאימים גם לעובדים רגילים?

אך רגע האם כסאות מנהלים מתאימים רק למנהלים, לכאורה ניתן ללמוד זאת משמם. אך משרדים רבים מחליטים לפנק תא עובדיהם בכיסאות מנהלים מכיוון שהם מבינים כי גם לעובד מגיע לשבת על הכיסא הנוח ביותר. על כן על אף שמם כסאות מנהלים אינם מתאימים רק למנהלים ואפשר לקנות אותם גם לעובדים רגילים וכך להבטיח כי הם ישבו על הכיסא הנוח ביותר.

שיתוף הפוסט : 

יחד ננצח!

לאור המצב יתכנו שינויים בשעות הפעילות שלנו. מומלץ לברר לפני הגעה בשיחה טלפונית.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ