מאמרים על ריהוט משרדי

דשא סינטטי למשרדים ועסקים

טרנד חדש שהגיע מארה"ב ותפס תאוצה גדולה בשנים האחרונות היא יצירת גינות תלויות על גגות, מרפסות ושטחי פנים. מה היתרונות בהתקנת דשא סינטטי במשרדים ובתי עסק? איך התקנת דשא סינטטי מתבצעת? מה חשוב לבדוק לפני רכישת דשא סינטטי? וכמה זה עולה לנו? הכל בכתבה הבאה.

 

איך דשא סינטטי ישפיע על מצב רוחנו?

בשגרת החיים העמוסה המאפיינת את תקופתנו, ביום יום אנו נמצאים בעבודה שעות ארוכות. מאז פרוץ המהפכה התעשייתית, הטבע התרחק מאיתנו ואנו זוכים ליהנות ממנו בעיקר בחופשות וסופי שבוע.

חוקרים נחשבים מסביב לעולם, מצביעים על קשר ישיר בין מחסור בטבע לבין תחושה של עייפות, עצבנות, חרדות ודכאון.

זו הסיבה שחברות הייטק רבות, עסקים ומוסדות מנסים להכניס ככל הניתן את הצבע הירוק למתחם העבודה וליצור אזורי מנוחה ירוקים לטובת העובדים והלקוחות.

יצירת מתחמים ירוקים במשרדים

הרצון ליצור מתחם ירוק בשטחי פנים, גגות ומרפסות היה לא מציאותי. הרי צמחים רבים אינם מתאימים לשטחי פנים, השמש היוקדת במרפסות וגגות הורסת כל חלקה טובה וכמובן שלא ניתן לשתול דשא טבעי באזורים אלו.

דשא סינטטי טרף את הקלפים ונתן מענה לכל הבעיות. דשא סינטטי מותקן כיום בשטחי פנים, גגות ומרפסות כאחד ומאפשר לנו ליצור פינות ירוקות במראה טבעי בקלות וללא צורך בטיפול ותחזוקה.

איך מתקינים דשא סינטטי במשרד?

התקנת דשא סינטטי במשרדים, תתבצע לרב על משטחים קשיחים כמו: בטון, ריצוף, משטחי עץ, אספלט או יריעות ביטומניות. התקנת דשא סינטטי מתבצעת בחמישי שלבים: ניקוי המשטח, פרישת המרבדים, חיתוכם והתאמתם לשטח, הדבקה באמצעות פסי הדבקה ודבק חד רכיבי, הברשת הסיבים.

כמה עולה דשא סינטטי?

מחיר דשא סינטטי נקבע לפי המפרט של המוצר; ככל שצפיפות החומר גבוהה יותר אז הדשא הסינטטי נחשב לאיכותי ועמיד יותר. דגמים איכותיים נעים לרב בין 40 ₪ למ"ר ועד 120 ₪ למ"ר. למחיר זה יש להוסיף גם עלות של התקנה, הובלה ואביזרי התקנה.

איך בוחרים דשא סינטטי למשרד?

אם אתם מתקינים דשא סינטטי באזור שבו הדריכה מועטה אז ניתן לבחור בדגמים פשוטים ובסייסים יחסית. אם אתם מתקינים דשא סינטטי במשרד בו יש עובדים רבים ושימוש יומיומי אינטנסיבי אז מומלץ לבחור בדגמים צפופים ואיכותיים יותר.

חשוב לבדוק תקנים של דשא סינטטי!

דשא סינטטי איכותי חייב לעבור בדיקות מעבדה קפדניות על מנת שיהיה בטוח לשימוש. דשא סינטטי המותקן במתחמי משרדים ושטחי פנים, חייב להיות בטיחותי מפני אש.

זו הסיבה שהחברות המובילות בישראל, משווקות דשא סינטטי עם תקן מעכבי בעירה של מכון התקנים הישראלי. בנוסף, UV בדרגה 7 יאפשר לדשא הסינטטי להיות עמיד מפני נזקי השמש הישראלית החמה ותקן אי רעילות יוכיח כי לדשא הסינטטי אין מתכות כבדות והוא אינו פולט חומרים רעילים.

לסיכום, דשא סינטטי למשרד יעניק לנו  פינה ירוקה, ללא השקעה כספית גבוהה וללא צורך בהכנת תשתיות מיוחדות. דשא סינטטי במתחם העבודה ייתן ללקוחות ולעובדים שלנו תחושה נעימה יותר וייצור סביבת עבודה פוריה וטובה יותר.

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ