המשרד מזמן הפך לבית שני עבור עובדים רבים המבלים בו שעות ארוכות על פרויקטים שונים ובעקבות כך מורגשת כיום במשרד ההשפעה משמעותית של סביבת המגורים. מבחירת ריהוט שמצד אחד הינו ארגונומי ופרקטי מאוד ומצד שני, מעוצב באלגנטיות. כולל התייחסות לחללי הסבה ששואבים השראה מהבית ומעוצבים באווירה ביתית יותר כמו בר במטבח וטרקלין בפינת הקבלה, חדרי שקט נעימים לשיחות פרטיות וסיעור מוחות.
כמובן שלא מספיק לתכנן משרד נוח וחשוב לשמור עליו נקי ומזמין כך שלעובדים וללקוחות יהיה נעים יותר להגיע אליו ולשהות בו לאורך זמן בין אם למטרת פגישה או יום עבודה מלא.
לנקות משרד זה לא כמו לנקות בתים
הבעיה היא שניקיון של משרדים מורכב ומאתגר הרבה יותר מניקיון של בתים מכמה סיבות. ראשית, החלל הגדול יחסית לבית וכן כמות העובדים ביחס למספר הנפשות שגרות בבית אחד, על אחת כמה וכמה כאשר יש מחיצות, מערכות ישיבה, ציוד טכנולוגי שמצריך זהירות ורגישות בתהליך הניקיון.
זהו גם חלל שנשחק ומתלכלך הרבה יותר מהר מבית פרטי בשל התעבורה השוטפת שבו ולכן, כמעט בלתי אפשרי לנקות אותו בצורה עצמאית.
יש צורך במומחיות של אנשי מקצוע מיומנים שמשתמשים גם במכשירים מתקדמים כמו למשל מערכת פוליש ובחומרי ניקיון עוצמתיים המבוססים על חומרים פעילים שמסוגלים לפרק את הלכלוך הקשה ביותר שיכול להיות כמו עובש או מזהמים אחרים שמלבד הכתם והפגיעה האסתטית לפגוע גם באוויר לנשימה ובבריאות העובדים. כמו כן, עליהם להכיר סוגים שונים של חומרים לפני שהם מבצעים התאמה בין החומר הנבחר לצורך הניקיון והתשתית כמו ניקיון של פרקט לעומת שטיחים מקיר לקיר, עור, פלסטיק, זכוכית כדי להימנע מנזק ולהשיג תוצאות טובות יותר.
במשרדים בהם גם יש מעטפת זכוכית חשוב מאוד להקפיד על ניקיון כי הזכוכית היא לרוב גם מקור אור טבעי ואם היא מלוכלכת החלל חשוך יותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון ניקיון מרצפה ועד תקרה כולל גופי תאורה, שולחנות עבודה, מטבחון שוקק בו משתמשים העובדים וכמובן הקירות.
ניקיון משרדים בעידן הקורונה
בתקופת הקורונה נושא ניקיון משרדים מקבל אפילו דגש משמעותי יותר כאשר חשוב מאוד לבצע חיטוי מפני נגיפים שונים ושצוות מקצועי כולל מדביר מורשה מטעם משרד ההגנה והסביבה יהיה מעורב בתהליך להשגת התוצאות הטובות ביותר וכן שכעבור שעתיים-שלוש מרגע הריסוס העובדים כבר יוכלו לחזור למקום העבודה בבטחה. כמו כן, בתקופת הקורונה יש חשיבות רבה לניקיון שיטתי ולריסוס משטחים וניקיון ישיר שלהם כדי להפחית את הסיכויים לתחלואה במקום העבודה. זו הסיבה שחשוב לקיים שגרת ניקיון מלבד פרויקטים מיוחדים של ניקיון כמו למשל, בכניסה למשרד חדש או ניקיון תקופתי אינטנסיבי. ניקיון על בסיס קבוע על ידי מקצוענים יאפשר משרד נקי ונעים יותר וגם בטוח יותר עם פחות גורמים שיכולים להסב אי נוחות כמו אלרגנים שונים. בנוסף לאיכות אוויר טובה יותר בעקבות הפעילות יש לקחת בחשבון גם את עניין הסדר והארגון שמסייעים לעובדים להתרכז ולשמור על ריכוז ופרודקטיביות במיוחד עובדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז וסביבה מסודרת ומאורגנת ללא דופי יכולה לסייע להם לתפקד טוב יותר ולהגיע לתפוקה גבוהה יותר.
ביצוע ניקיון מאסיבי מפחית גם סיכויים למפגעים בטיחותיים שעשויים לגרום להחלקה או לבעיות נשימה וכמובן תורמים ליצירת מרחב תעסוקתי מזמין יותר – רושם ראשוני שחשוב מאוד הן בגיוס מועמדים חדשים לחברה ובעת ביקור של לקוחות.
בחרו רהיטי משרד מרשימים וביחד עם פעולת ניקיון אינטנסיבית על ידי מקצוענים תוכלו להשיג חלל עבודה נעים ומסוגנן להפליא.