מאמרים על ריהוט משרדי

מה חשוב לדעת על חומרי הגלם של ריהוט משרדי

חומרי גלם של הריהוט המשרדי חייבים להיות נוחים ושימושיים אך גם להיראות מרשימים ויוקרתיים כי הם מייצגים את חזות ואופי המשרד. המאמר יעסוק בחשיבות חומרי הגלם של הריהוט המשרדי ומאלו חומרים ניתן לייצר אותו.

 

משרד מרשים ופרקטי

המשרד הוא מקום בו מבלים שעות רבות במשך היום, ולהרבה אנשים הוא משמש כבית שני. העובדים המגיעים למשרד צריכים להרגיש בנוחות ולעבוד במיומנות על מנת לקדם את השירות שניתן במקום. כדי שיהיה להם נוח, הרהיטים צריכים להיות שימושיים ומעוצבים כך שתיווצרנה אווירה וסביבת עבודה נעימה יותר. לדוגמה, עבודת המזכירות איכותית יותר כאשר השולחן והכיסא נוחים לישיבה ותאי האחסון מאפשרים גישה נוחה. המנהלים יפיקו את המיטב כאשר החדר שלהם יהיה מעוצב ובעל מראה אלגנטי.

 

שירות לקוחות במשרד מעוצב

סיבה נוספת ליצירת משרד מעוצב היא שירות הלקוחות. הלקוחות והשותפים העסקיים יקבלו רושם גדול יותר מהמשרד כאשר הוא ישדר אלגנטיות ויוקרה. כלומר עיצוב משרדים יוקרתי בעזרת רהיטים יפים ואיכותיים, ישדרג אותו על מנת לקדם את העסק. לדוגמה, לובי עם ספות עור נוחות, שולחן סלוני קטן וכד'. ריהוט משרדי הוא כרטיס הביקור של המשרד. כאשר הריהוט ישן ולא נוח, הלקוחות יקבלו רושם שהמשרד אינו רציני גם אם הוא מעניק שירות טוב.

 

מהם חומרי הגלם מהם ניתן ליצור ריהוט למשרדים?

רהיטים למשרד צריכים להיות בנויים מחומרי גלם איכותיים ומסיביים. לחומרים צריכה להיות עמידות בפני לחות ורטיבות, הם צריכים להיות קלים לניקוי, נוחים ומעוצבים. ישנם משרדים מעוצבים בריהוט, משולחן המזכירה ועד לשולחן המנהלים, שעשוי מעץ מלא כמו אגוז, אורן, אלון, בוק ועוד. העץ המלא נחשב לחומר חזק ואיכותי. עיצוב משרדים יכול להיות גם מעץ סנדוויץ' או mdf עם ציפוי פורמייקה או מלמין. משרדים מודרניים עושים שימוש בריהוט מעץ עם אלמנטים של מתכת וזכוכית, ספות מעור וספסלי המתנה מעוצבים. הריהוט יכול לשלב גם בדים, ריפודים ואלמנטים מפלסטיק מעוצבים. לקוחות הנחשפים לעיצוב מרשים עם ריהוט מודרני וקליל או ריהוט יוקרתי ואלגנטי, ירצו לבקר במשרד שוב. כאשר הריהוט עשוי מחומרי גלם איכותיים, זה משדר לעובדים שמתחשבים בהם ומעריכים אותם.

 

הפריטים הכי חשובים במשרד

על מנת שהעובדים יהיו שבעי רצון ויעילים, הפריטים הכי חשובים להם צריכים להיות בריאותיים ונגישים. הכיסא צריך להיות מותאם לגופם ולשמור על הגב שלהם במהלך ישיבה ממושכת. השולחן צריך להיות חזק ורחב, המגירות והמדפים צריכים להיות פרקטיים ונגישים. לפיכך, רצוי להזמין סט הכולל את כל הפריטים הללו, עם סגנון עיצובי  דומה.  לסיכום, ההשקעה בריהוט משרדי איכותי משתלמת הן לקידום העסק והן לנוחות העובדים ושיפור יעילותם. כאמור, ככל שהריהוט יהיה מעוצב מחומרים איכותיים, הנראות שלו תשתפר וסביבת העבודה תשרה אווירה ביתית ונעימה לכל השוהים במשרד.  

רוצים שנחזור אליכם?

מלאו את הטופס ולחצו שליחה

למרכז הזמנות ארצי:

רשימת ייעוץ