ריהוט משרדי נהיה קל!
ישירות מהיבואן
מלאי זמין
שירות ואחריות מקצה לקצה
מה יש ללקוחות שלנו להגיד:
הקולקציה שלנו
New office
ריהוט משרדי נהיה קל!
במהלך 24 שנות פעילותה ניו אופיס מייבאת ומספקת מגוון רחב של פתרונות עיצוביים לסביבות עבודה שונות.
החברה משווקת רהיטים מובחרים בלבד, בייבוא או מתוצרת הארץ, כאשר רהיטי החברה משקפים יצירתיות ושבירת מוסכמות, ומיוצרים בסטנדרט גבוה וגימור מוקפד.
צוות ניו אופיס רואה בשירות ערך עליון ומספק ללקוחותיו, לאדריכלים ולמעצבי פנים ייעוץ וליווי מקצועי לכל אורך הדרך.
המלאי הזמין, מחירי היבואן והשירות האישי מקצה לקצה הופכים את תהליך ריהוט המשרד לקל ופשוט מאי פעם!
BEST SELERS
1,350.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,350.00 ₪.1,250.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,250.00 ₪.
1,350.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,350.00 ₪.1,250.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,250.00 ₪.
3,450.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,450.00 ₪.2,290.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 2,290.00 ₪.
1,550.00 ₪ המחיר המקורי היה: 1,550.00 ₪.1,350.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,350.00 ₪.
2,150.00 ₪ המחיר המקורי היה: 2,150.00 ₪.1,720.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,720.00 ₪.
2,650.00 ₪ המחיר המקורי היה: 2,650.00 ₪.1,950.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 1,950.00 ₪.
3,990.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,990.00 ₪.3,590.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 3,590.00 ₪.
3,990.00 ₪ המחיר המקורי היה: 3,990.00 ₪.3,490.00 ₪המחיר הנוכחי הוא: 3,490.00 ₪.
בואו נשמור על קשר:
חדשות ומאמרים
התאמת שולחן משרדי למדפסת
בכל משרד יש רהיטים שונים ומיכון משרדי, אלו פריטים התופסים מקום בחלל המשרד ומשפיעים על העיצוב והאווירה בו. כאשר בוחרים שולחן למשרד יש להתייחס לעיצוב הכללי במקום, לערכי המותג, לסגנון
כך תגבירו את תפוקת העבודה במשרד
שיפוץ משרד יכול להיות הזרז שיעניק מהפך לעסק שלכם, ולא רק מבחינה אסתטית. קודם כל, שינוי ממריץ! עם חלל חדש ורענן מעוצב בסגנון חד ומודרני, קשה לעובדים שלא להרגיש השראה
מעוניינים להשכיר את הקליניקה שלכם? קבלו טיפים לריהוט
קליניקות צריכות להיות נעימות ומסבירות פנים למטופלים אשר מגיעים אליהן, כמו גם לצוות העובדים, למטפלים ולמבקרים השונים. אם אתם מעוניינים להשכיר את הקליניקה שלכם, הריהוט משחק תפקיד מרכזי, ובכוחו להפוך
כל מה שחשוב לדעת על מדפים מודולריים למשרד
מעצבים את המשרד שלכם? מתלבטים אלו מדפים לקנות למשרד? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מדפים מודולריים ולמה הם הבחירה המושלמת למשרד שלכם. מה זה מדף מודולרי? רהיטים מודולריים
ריהוט משרדי – דברים שחובה לדעת לפני שקונים ריהוט למשרד
ניהול משרד זה אחת המשימות הקשות ביותר שיש. עלינו לדאוג למאות דברים שיתרחשו בו זמנית ועלינו לדאוג כי הדברים הללו יפעלו בסנכרון מושלם ובצורה הטובה ביותר שיש. מנהל משרד צריך
מדוע חשוב כל כך לקנות כסאות משרדיים איכותיים?
ישנם דברים שרק אם אנחנו חושבים עליהם אנחנו מבינים עד כמה הם חשובים ומשמעותיים לחיינו. הדברים האלה באים לידי ביטוי גם כאשר אנחנו מנהלים ואחראיים על מדיניות הרכש של המשרד